Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Ігри*

Сообщений 1 страница 30 из 65

1

Ігри, що допомагають навчитися правильно орієнтуватися в просторі
Зверху-знизу-спереду-ззаду

Iгри хлопчикiв та дiвчаток

http://abetka.ukrlife.org/g_boys_girls.htm

Отредактировано Ларочка (2010-08-10 21:08:59)

+4

2

Код:
РОЗВАГИ ЛІТНЬОГО ДНЯ та КОЛИ ЙДЕ ДОЩ...

ЧАКЛУН
Перед початком гри вибирають чаклуна. Для цього один з гравців простягає перед собою праву руку долонею донизу, а інші підставляють під неї вказівний палець. 
По команді: "Раз! Два! Три!" всі забирають руки, а гравець з простягнутою рукою має захопити чийсь палець. 
Той, чий палець був захоплений таким чином, стає чаклуном. 
Він намагається догнати когось і доторкнутися рукою. Той, кого піймали, завмирає, розвівши руки в сторони. Зняти чари з нього можуть інші гравці, якщо доторкнуться до нього рукою. Але чаклун стежить за своєю "здобиччю", і, як тільки хтось зніме чари, він намагається зачарувати і тих, хто наважується виручити товариша. 
Правила гри: зачарований гравець залишається на місці. Той, кого зачарували тричі підряд, сам стає чаклуном, а його попередник приєднується до гравців. 

  
ХЛІБЧИК 
Всі, хто бажає грати, беруться за руки і стають попарно (пара за парою) на якійсь відстані від гравця, в якого нема пари. Він і є "хлібчиком". 

- Печу-печу хлібчик! (Вигукує хлібчик) 
- А випечеш? (Питає задня пара) 
- Випечу! 
- А втечеш? 
- Побачу! 
З цими словами два задніх гравця біжать наперед, з тим, щоб стати перед хлібчиком. 
А той намагається спіймати одного з них до того, як вони візьмуться за руки. 
Якщо йому це вдасться, то він разом з впійманим гравцем стає наперед, а гравець, що лишився без пари, стає хлібчиком. Гра повторюється в тому ж порядку. 
Правила гри: остання пара може бігти тільки після закінчення переклички. 
  

ЗЕМЛЯ, ВОДА, ПОВІТРЯ, ВОГОНЬ 
Всі стають у коло, а ведучий - посередині. Він кидає комусь з дітей м'яча, вимовляючи при цьому одне з слів: "земля", "вода", "повітря", "вогонь". Якщо ведучий сказав "земля", то гравець, що впіймав м'яча, повинен швидко назвати якусь тварину. На слово "вода" треба назвати рибу, на слово "повітря" - птаха. Якщо ведучий скаже "вогонь", усі, махаючи руками, повинні крутитися на 
місці. 
Правила гри: неуважні вибувають з гри. 
Гру можна проводити і в приміщенні, під час дощу. 
  
КОШИК 

Всі сідають у кімнаті. Ведучий ставить на стіл кошик, коробку, ящик тощо. Це буде "кошик". 
Ведучий запитує: 

- Знаєте, що можна класти в цей кошик? 

- Не знаємо! 

- Ну так знайте: в цей кошик можна класти будь-які ягоди (квіти, іграшки, листки певних дерев, прислів'я та приказки, загадки тощо). 

Правила гри: в грі можна обирати будь-яку тему, але не можна помилятись і класти до кошика те, що не стосується теми, або затримувати кошик. Той, хто помиляється, дає фант. Так грають, доки не набридне, а потім розігрують фанти.

Отредактировано beautiful (2010-03-27 15:13:52)

+1

3

http://www.publicant.ru/Demo/690378.htm#TOC_ID0EGF - Ролевые игры для детей  И.Ткаченко
Е. Е. Молодцова
Наталия Богачкина 

Код:
[b][/b]Магазин
    Цель: научить детей классифицировать предметы по общим признакам, воспитывать чувство взаимопомощи, расширить словарный запас детей: ввести понятия «игрушки», «мебель», «продукты питания», «посуда».
    Оборудование: все игрушки, изображающие товары, которые можно купить в магазине, расположенные на витрине, деньги.
    Возраст: 3–7 лет.
    Ход игры: воспитатель предлагает детям разместить в удобном месте огромный супермаркет с такими отделами, как овощной, продуктовый, молочный, булочная и прочие, куда будут ходить покупатели. Дети самостоятельно распределяют роли продавцов, кассиров, торговых работников в отделах, рассортировывают товары по отделам – продукты, рыба, хлебобулочные изделия, мясо, молоко, бытовая химия и т. д. Они приходят в супермаркет за покупками вместе со своими друзьями, выбирают товар, советуются с продавцами, расплачиваются в кассе. В ходе игры педагогу необходимо обращать внимание на взаимоотношения между продавцами и покупателями. Чем старше дети, тем больше отделов и товаров может быть в супермаркете.
Игрушки у врача
    Цель: учить детей уходу за больными и пользованию медицинскими инструментами, воспитывать в детях внимательность, чуткость, расширять словарный запас: ввести понятия «больница», «больной», «лечение», «лекарства», «температура», «стационар».
    Оборудование: куклы, игрушечные зверята, медицинские инструменты: термометр, шприц, таблетки, ложечка, фонендоскоп, вата, баночки с лекарствами, бинт, халат и чепчик для врача.
    Возраст: 3–7 лет.
    Ход игры: воспитатель предлагает поиграть, выбираются Доктор и Медсестра, остальные дети берут в руки игрушечных зверюшек и кукол, приходят в поликлинику на прием к врачу. К врачу обращаются пациенты с различными заболеваниями: у мишки болят зубы, потому что он ел много сладкого, у клоуна шишка на лбу, кукла Маша прищемила дверью пальчик и т. д. Уточняем действия: Доктор осматривает больного, назначает ему лечение, а Медсестра выполняет его указания. Некоторые больные требуют стационарного лечения, их кладут в больницу. Дети старшего дошкольного возраста могут выбрать несколько разных специалистов – терапевта, окулиста, хирурга и других известных детям врачей. Попадая на прием, игрушки рассказывают, почему они попали к врачу, воспитатель обсуждает с детьми, можно ли было этого избежать, говорит о том, что нужно с большей заботой относиться к своему здоровью. В ходе игры дети наблюдают за тем, как врач лечит больных – делает перевязки, измеряет температуру. Воспитатель оценивает, как дети общаются между собой, напоминает о том, чтобы выздоровевшие игрушки не забывали благодарить врача за оказанную помощь.
 
[font=Impact]І багато інших ігор [/font]

Отредактировано Ларочка (2010-04-25 22:36:16)

+1

4

:P http://pedagogic.ru/books/item/f00/s00/ … ndex.shtml - подвижные игры

+1

5

Прищепки в ведеркеВозраст: 1,5 — 5 лет.

Разноцветные капли и... и немного физики Возраст: с 2-х лет.

Перекладывание бусинок с помощью пинцета Возраст; 2-5 лет.

Режем ножницами Возраст: 2-5 лет

Вышивание на картоне Возраст: с 4-х лет
Фигуры из гвоздиков Возраст: 2-5 лет.
Игры с водой
Смешивание акварели
Перекладывание шариков
Подушечки с наполнителями

Отредактировано beautiful (2011-10-22 00:44:59)

+2

6

Рухливі ігри (старша група) з метою та ходом гри

Отредактировано beautiful (2011-08-14 21:49:32)

+3

7

Код:
[b][align=center]Ігри в приміщенні і на відкритому просторі для дітей різного віку[/align][/b]

Дві команди стають паралельно колонами. Перед ними на відстані п'яти кроків малюють лінію. У кожній команді є «заєць», «вовк», «пантера», «тигр», «лев». За командою звірята біжать вперед, оббігають прапорець і повертаються на своє місце. Хто на зворотному шляху перетне контрольну лінію, приносить своїй команді І очко. Звірят викликають у будь-якому порядку, тому необхідно бути дуже уважним. Тривалість старту 3 – 4 хвилини.

 «Пінгвіни з м'ячем»
Дві команди шикуються в колони за лінією старту. На відстані 10м від неї—прапорці. Після сигналу перші номери затискають між колінами один волейбольний м 'яч, другий тримають у руках 1 рухаються до прапорця (діти перехиляються з ноги на ногу, як пінгвіни). Коли перший учасник дістанеться прапорця, він передає у свою команду два м'ячі: один—ударом ноги, другий — кидком руками. Сам стає у кінець своєї команди.
Гра закінчується, коли всі «пінгвіни» виконають завдання, а м'ячі знову повернуться до першого номера. Порушенням вважається втрата м'яча під час бігу і прийом м'яча гравцем, який заступив за лінію старту.

«Повітряний міст»
Команди шикуються колонами за зростом (попереду—найменші) паралельно одна одній. На відстані 3—4 м від них малюють лінію, до якої виходять капітани команд з волейбольними м'ячами в руках. Після сигналу кожний капітан кидає м'яч першому гравцю своєї команди і той ловить його, а потім швидко повер¬тається назад і присідає. М'яч від капітана летить до другого гравця, який робить те саме і т. д. Гра закінчується, коли останній гравець передає м'яч капітану і той піднімає його вгору. Гру повторюють 2—3 рази; Якщо м'яч упав на землю, його можна підняти і продовжити гру. Виграє та команда, яка швидше побудує «повітряний міст».
«Естафети-паровозики»
Перед командами, які стоять у колонах, малюють лінію, а на відстані 10м від неї ставлять прапорець. За сигналом до прапорця біжать перші гравці. Вони оббігають прапорець, повертаються до своєї команди, оббігають її і знову біжать до прапорця. Коли ці гравці порівняються зі стартовою лінією, до них приєднуються другі номери (беруть перших за талію). Тепер гравці вдвох оббігають прапорець, а потім усю команду. Гра закінчується після виконання завдання всією командою.
Методичний посібник "Барви сонячного літа"

Отредактировано Ларочка (2010-04-25 22:40:15)

+1

8

Прятки-схованки
У цю гру буде цікаво грати всім, навіть дорослим дітям. Зверніть увагу на найменших гравців. Коли почнеться гра, Ви можете показати їм, як потрібно ховатися. Тоді малята зрозуміють правила гри і надалі вже будуть грати самі. Спочатку нехай ховаються діти молодшого віку. А потім старші та молодші діти міняються ролями: хто ховається, а хто шукає. Діти 5 – 6 років у такій грі вчаться бути не тільки спритними і спостережливими, але й терплячими, уважними та великодушне ними до малюків. Звичайно, доросла дитина помітить малюка, що ніяково сховався за шафу. Тільки нехай знайде його не відразу, а пограється з карапузом: «Агов, де ж Мишко?», «Куди ж він сховався?»
    Потанцюємо, як каченята
Танці з повторенням певних рухів люблять всі діти. Приготуйте яскраву кепочку, яку буде надягати той, хто показує рухи. Увімкніть дітям пісеньку «Танець каченят» і для початку покажіть під музику послідовність рухів самі. Тепер оберіть дитину, яка найкраще повторювала рухи за Вами. Одягніть на неї кепочку, щоб діти бачили, кого їм потрібно наслідувати. Нехай тепер після кожного куплета ведучі змінюватимуться. Мине певний час, і ведучим зможе бути навіть наймолодший танцюрист.
    Пограємось у канатохідців
Добре, якщо діти вже були в цирку і бачили, як артисти ходять по канату. Запропонуйте дітям улаштувати справжню циркову виставу вдома.
Для цієї гри Вам знадобиться досить товста мотузка. Розкладіть п на підлозі так, щоб вийшло побільше перехресть, петель і вигинів. Нехай діти ходять уздовж мотузки босоніж, обережно, намагаючись на неї не наступити, Для доросліших учасників завдання можна ускладнити, запропонувавши перестрибувати через канат на одній нозі, йти із зав'язаними очима або рухатися якомога швидше.

+1

9

Рухливі ігри (середня  група) з метою та ходом гри

Отредактировано beautiful (2011-10-22 00:45:39)

+2

10

http://petryk.com.ua/144 - Ігри для дітей

+1

11

Есть такой автор Клаус Фопель так вот у него интерактивные игры для всех возрастов, они настолько классные, дети аж пищат даю ссылку на его книгу, но страницы jpg поэтому весит 13 mgb 

  Привет глазки

Отредактировано beautiful (2011-08-14 21:48:41)

+3

12

Код:
«Аты-баты, шли солдаты»
(модель И. Бодраченко по народной потешке)

«Аты-баты, шли солдаты»
(модель И. Бодраченко по народной потешке)

Аты-баты, Дети маршируют.

Шли солдаты.    	Прикладывают правую руку к голове —«отдают честь».

 Аты-баты, Маршируют.

На базар. Указывают левой рукой в сторону базара —«вон там базар». 

Аты-баты, Маршируют.

Что купили?      	Разводят руки в стороны — вопросительнаяинтонация — «спросить ручками».

Аты-баты, Маршируют.

Самовар. Расставляют ноги, слегка приседают, рукиупирают в бедра, локти в стороны — «я самовар».

Аты-баты, Маршируют.

Сколько стоит?  	Правую руку ставят на пояс, левую выстав¬ляют вперед — вопросительная интонация. 

Аты-баты, Маршируют.

Сто рублей!       	Поднимают руки, пальцы растопыривают —«много денег». 

Аты-баты, Маршируют.

Заходите, Слегка повернувшись назад, выставляют руки перед собой — 
	пригласительный жест,ласковая интонация. 

Выпьем чаю      	Раскрытую ладонь левой руки держат передсобой — «блюдце». 

Поскорей! Соединяют большой и указательный пальцыправой руки — над «блюдцем» держат«чашечку».


Считалка «Мы сидели на печи»
(слова и модель И. Бодраченко)

Мы сидели на печи,      Слегка расставляют ноги и сгибают их в коленях, опираются руками в бедра — «сидят на 	печке».

Ели булки,Выставляют правую руку в сторону — 
«держат на ладони булку».

Калачи.Выставляют левую руку в сторону —
	«держат на ладони калач».

Бабка Ежка Расставляют слегка ноги, пружи¬нят — «сидят на помеле»,     прилетела,	слегка сжимают правую руку в кулак перед собой — 	«держат помело», левой кистью руки выполняют круговые движения в воздухе — «ветерок от полета». 

Все бараночки поела	Соединяют большие и указательные пальцы рук в колечки 	—  «бараночки», говорят с обидой в голосе — «забрали 	наши бараночки».

Нам остался лишь 	Вытягивают руки перед собой —«держат длинный    батон,	 батон», говорят с сожалением в голосе. 

Кто не съел, Кладут обе руки на живот. 

Тот вышел вон!Выставляют в сторону левую руку, указательным пальцем
указывают на «выход».


Речевая игра «Как у бабушки Наташи»
(слова народные)

Дети держат за концы воображаемый платочек, надетый на голову, говорят шепеляво, по-старушечьи.

Ели вкусную мы кашу.     	 Соединяют ладони перед собой — делают 	«тарелку», 	 показывая ее всем, стоящим справа и слева.

Каша пшенная с дымком,    	Над раскрытой ладонью левой руки — «тарелка»; указательным пальцем правой руки рисуют воображаемый дымок, идущий от горячей каши и поднимающийся вверх, поэтому текст произносят нараспев, «глиссандируя».

Каша пшенная с дымком, 	 Повторяют те же движения, но
	с правой рукой — «тарелка», с левой — «дымок».

С хлебом, Выставляют правую руку перед грудью, локоть в сторону, внутреннюю сторону ладони вниз — 	«ломоть хлеба».

С маслом, Левую ладонь кладут на правую сверху — «слой масла».

С молоком. 	Соединяют запястья, кончики пальцев рук и 	поднятые вверх большие пальцы рук — «кружка».

Взяли мы большие ложки,    	Сжимают кулаки, большие пальцы поднимают вверх 	и разводят в стороны — две «ложки».

Съели все до самой Попеременно то правой, то левой«ложкой» едят крошки!«кашу», поднося «ложки» ко рту.

Вот какая каша 	Снова делают «тарелку» и показывают ее всем, стоящим справа и слева.

У бабушки Наташи! Снова берутся за воображаемые концы платочка, говорят по-старушечьи.

Отредактировано Vero4ka (2013-03-29 00:30:29)

0

13

Знакомство дошкольников с организмом человека в играх и играх тренингах
Конспект занятия в разновозрастной группе детей с нарушением зрения и речи

ДОУ ЦРР Детский сад № 18 города Кропоткина,
. Воспитатель: Полтавцева Ирина Николаевна.

http://doshvozrast.ru/konspekt/poznovrazv14.htm Знакомство дошкольников с организмом человека.doc[/url]

Отредактировано Vero4ka (2013-08-24 00:34:41)

+2

14

Нашла две статьи о дидактических играх. http://teacher.at.ua/publ/19-1-0-1460
http://ua.textreferat.com/referat-12440.html
Думаю будет интересно!!!

0

15

Пальчикова, жестова гра

Січень січень завірюха
Мерзне ротик, мерзнуть вуха
Буду швидко одягатись
Та скоріше зігріватись.
Шапку натягну на вушка,
Одягну тепер кожушка,
Чобітки вдягну тепленькі
Тут-туп-туп, скоріш до неньки.

Автор - Оксана Оліщук

+2

16

*Педагогічна програма
"І все-таки гра"
http://files.mail.ru/EV6S88

Отредактировано Катруся (2012-02-04 13:29:53)

+1

17

Отредактировано beautiful (2011-10-22 00:47:13)

+3

18

лічилки,психогімнастика,фізкультхвилинки
ЛІЧИЛКИ.doc

Отредактировано beautiful (2011-08-15 00:17:10)

0

19

Жестова гра-"вмивалочка"
Як вмивається поросятко
Хі-хі, хрю-хрю - я маленька хрюшка.

Хі-хі, хрю-хрю - я мию добре вушка.

Хі-хі, хрю-хрю - я маленька свинка,

Хі-хі, хрю-хрю- я мию добре спинку.

Рано вранці я прокинусь,

до калюжки підійду, добре миюсь,

гарно миюсь і співаю хрю-хрю-хрю.

(Повторюємо знову: хі-хі, хрю-хрю...)

Автор - Оксана Оліщук

+2

20

В этой папке игры: "Где я это видел?", "Найди пару", "Цвет и форма" и "Профессии" игры_1.rar

Отредактировано beautiful (2011-08-15 00:58:07)

+1

21

Отсканировала игру "Моя Україна"

             http://i074.radikal.ru/1005/66/7a33a1c060act.jpg

             
           Моя_Украина.rar

Здесь только картинки. Если кого-то заинтересует, отсканирую методичку.

Отредактировано beautiful (2011-08-15 09:57:02)

+1

22

Игра "Календарь природы". Я все отсканировала. Карточки можно распечатать, вырезать, заламинировать. С обратной стороны наклеить липучки (у меня магниты). Карточки можно увеличить. Детям нравится эта игра. Она расширяет знания об окружающем мире, пополняет словарный запас, учит анализировать и сопоставлять. В инструкции описаны примеры игр.  http://dump.ru/file/4578046

+1

23

"Что перепутал художник" что_перепутал_художникСОНЯ_25.rar

"Что лишнее" что_лишнееСОНЯ_25.rar

Отредактировано beautiful (2011-08-15 10:12:26)

0

24

Ігри на розвиток емоційно-вольової сфери з книги - Усі розробки ігор та вправ до базової програми "Я у світі"
ІГРИ_НА_РОЗВИТОК_ЕМОЦІЙНО.doc

Отредактировано beautiful (2011-08-15 10:16:02)

+1

25

На сайті представлені різноманітні види дитячих ігор від найпростіших пальчикових ігор для найменших діток до серйозних „розвивальних” завдань-розваг, які допомагають розвивати природну пам‘ять дитини, логічне мислення.
http://www.umka2007.at.ua/igra.html

+2

26

БУДВНИЦТВО.docx
Починаю  робити картотеку ігр які спрямовані на розвиток всіх психічних процесів - память,мислення , увага ,сприймання,уява.Вони розташовані  у вигляді посібника .Викладатиму по частинах так як є вже небагато.ЇЇ можуть використовувати  вихователі-  дошкільники як спецгруп так і груп загального розвитку.

Отредактировано beautiful (2011-08-15 10:29:26)

+1

27

Игры для разного возраста  Скачать файл гри для всх.docx

Отредактировано оксана б (2012-03-02 04:29:51)

0

28

дидактичні та багато...

Отредактировано Ясочка (2011-08-26 22:09:27)

+2

29

Игра для отработки понятия "форма". Обучающие карточки для детей от 2 до 6 лет

Геометрия в стихах и картинках

Отредактировано beautiful (2011-10-22 01:25:42)

+2

30

Цифра заховалась
цифра_заховалась.zip

Отредактировано beautiful (2011-08-15 11:07:07)

+1

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»