Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Ранній вік. (Ранний возраст) **


Ранній вік. (Ранний возраст) **

Сообщений 151 страница 180 из 182

151

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЖОВТЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228437

Отредактировано Leonora_ (2012-01-21 18:20:44)

+2

152

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЛИСТОПАД (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228533

+2

153

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ГРУДЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228609

+3

154

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. СІЧЕНЬ (по Зернятко)
http://ifolder.ru/28228690

Отредактировано Leonora_ (2012-02-15 20:31:23)

+4

155

„Подорож до зимового лісу”
http://dump.ru/file/5602625       Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано Ларочка (2012-11-03 01:07:03)

+1

156

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. ЛЮТИЙ (по Зернятко)

0

157

Заняття з малювання, ліплення, аплікації, конструювання. БЕРЕЗЕНЬ (по Зернятко)

0

158

Карта аналізу сформованості культурно - гігієнічних навичок у дітей третього року життя (по Зернятко)

Кликай

+3

159

Код:
[b][u]ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ У ГРУПІ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ[/u][/b]
[hide=[b][b]ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК[/b] [/b] 
1. Рухова активність 
 ○	незбалансована рухова активність, важко переключається;  
 ○	ходить та бігає у «зграї» за вихователем, тікає від нього;  
○	реагує рухами на музику, ходить по колу в парах, бігає в різних напрямках, не наштовхуючись, виконує імітаційні вправи;  
○	ходить приставними кроками вперед, у сторону, ходить по східцях; 
 ○	ходить навшпиньки, виконує невеличкі танки.  
2. Координація, рівновага  
○	розкоординованість pyxiв;  
○	підстрибуючи, втрачає рівновагу, не може пройти по доріжці 3-4 м, ширина 20 см; 
 ○	рухи скоординовані, впевнені, лазить по лаві, висота 20-15 см;  
○	переступає через перешкоди, висота 10-15 см, лазить та перелізає через колоду;  
○	впевнено почуває себе на висоті 25 см, бігає по звивистій доріжці  
3. Стрибки, лазіння 
 ○	при підстрибуванні не може відірвати обидві ноги від підлоги;  
○	підлізає під мотузок заввишки 30-40 см;  ○	підстрибує на двох ногах, перестрибує відстань 35 см;  
○	стрибає в глибину 10-15 см; 
 ○	стрибає на далечину, відштовхуючись обома ногами, лазить по гімнастичній драбині вгору 1,5-1,8 м. 
 4. Кочення, кидання, ловлення  
○	збирає предмети, переносить та кладе у певне місце; 
 ○	скочує круглі предмети по похилій дошці, кидає м'яч обома руками від грудей; 
 ○	котить м’яч іншій дитині чи вихователю одною рукою, кидає дрібні предмети однією рукою;  
○	кидає м'яч обома руками, намагається ловити;  
 ○	кидає правою та лівою рукою в горизонтальну чи вертикальну ціль.  
5. Рухливі ігри 
 ○	стоїть осторонь, коли вихователь грає з дітьми;  
○	пасивна гра, не хоче виконувати ведучих ролей;  
○	виявляє ініціативу, позитивно-емоційний настрій під час гри;  
○	зацікавлено грає тривалий час, знає 2-3 гри;  
○	звертається до вихователя з проханням погратися, знає до 5 irop.  
6. Дрібна моторика  
○	кисть руки не розвинена, слабка, швидко стомлюється; намагається виконувати вправи на розвиток кисті руки;  
○	впевнено тримає предмети (ложку, олівець), користується ними за призначенням; 
 ○	із зацікавленням грає в дидактики угри, що розвивають дрібну моторику;  
○	гортає сторінки книг по одній;  
○	елементарно самообслуговує себе: розстібує ґудзики; намагається застібати, діє зі шнурками.   
 [b]СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК[/b]  
1. Колір  
○	не виявляє зацікавленості до кольорів;  
○	розрізняє кольори: на сенсомоторному рівні, вживе назви не вірно;  
○	знає чотири основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений); 
 ○	без допомоги дорослого співвідносить 9 кольорів (кольори веселки + чорний, білий); 
 ○	має чітке уявлення про 9 кольорів.  
2. Форма  
○	не має уявлення про форму;  
○	розрізняє коло та квадрат, за допомогою вихователя співвідносить за формою;  
○	знає коло, квадрат, трикутник, ідентифікує контурні зображення;  
○	без допомоги дорослого співвідносить 5 геометричних форм;  
○	має чітке уявлення про 5 форм, називає їх.  
3. Розмір  
○	не має уявлення про розмір;  
○	відрізняє великий-маленький;  
○	співвідносить за розміром 3 величини; 
 ○	групує однорідні предмети за розміром;   
○	вживає вірно слова: великий, менш, маленький, більше, співвідносить за 2-3 ознаками.  
4. Орієнтація в просторі, часу  
○	дитина дезадаптована, не виконує дії за вказівкою вихователя;  
 ○	виконує прохання: «Підійди до мене»;  
○	розуміє слово «незабаром», користується словами «високо-низько»;  
○	добре орієнтується в знайомому приміщенні, виконує правило: «Кожній речі своє місце»;   
○	користується словами "далеко-близько", "вгорі-знизу", "вчора, сьогодні, завтра," знає їх призначення. 
 5. Запах, смак  
○	індиферентне відношення до їжі та запахів;  
○	знає що предмети мають запах;  
○	має улюблені страви, впізнає и за запахом та смаком; 
 ○	визначає якості їжі: солодкий, гіркий, кислий, смачний;  
○	ідентифікує речі за характерним запахом, впізнає за смаком знайому їжу.  
6. Звуки 
 ○	не виявляє зацікавленості до звуків довкілля;  
○	бере активну участь в музичних заняттях, відрізняє звуки: голосні-тихі;  
○	звуконаслідує тварин, співає, відрізняє музику гучну та тиху;  
○	розпізнає, який знайомий інструмент грає;  
○	реагує на незвичайні звуки, звертає увагу вихователя на них, відрізняє музику;  
7. Дотикові властивості  
○	не виявляє зацікавленості до властивостей предметів; лякається фарб, глини;   
○	виявляє зацікавленість до зображувальних матеріалів;  
○	розрізняє слова та поняття: холодний-теплий, м'який-твердий, важкий-легкий;  
○	в повсякденному житті звертає увагу на властивості предметів, демонструє свої пізнання дорослим та дітям; 
 ○	впізнає на дотик властивості предметів із закритими очима.    
[b]ПІЗНАВАЛЬНИЙ  РОЗВИТОК[/b]  
1. Орієнтація у соціальному оточенні  
○	не виявляє зацікавленості до оточуючого;  
○	пасивно поводиться в груш але зацікавлено спостерігає;  
○	знає імена рідних, значущих дорослих, чемно спілкується з ними;   
○	знає назву дитячого садочку, орієнтується в знайомих приміщеннях, в iгpax з'являються предмети - замісники; 
 ○	орієнтується в простих видах пpaцi дорослих, знає правила взаємин з однолітками.  
2. Орієнтація в природі  
○	не цікавиться природними об'єктами;  
○	має елементарні уявлення про природні об’єкти найближчого оточення;  
○	розрізняє тварин та рослини найближчого оточення знаю слово «природа»; 
 ○	позитивно емоційно ставиться до природних об'єктів, виявляє до них зацікавлення;  
○	виявляє бажання створювати умови для життя рослин та тварин, бережно поводиться з ними.  
3. Ставлення до художньої літератури  
○	при читанні чи розповіданні вихователем дитина неуважна, відволікається;   
○	виявляє зацікавленість до художнього слова, театралізованих вистав;  
○	розуміє зміст літературних творів, відповідає на нескладні питання за текстом;  
○	коментує ілюстрацію, "показує" вихователю при читанні знайомих казок, знає нескладні пісеньки, віршики;  
○	приймає участь в інсценуванні, театралізаціях, співає пісні виразно читає вірші.    
[b]МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК  [/b]
1. Мовленнєва культура  
○	не розмовляє;  
○	звуконаслідує, говорить окремими словами;  
○	говорить фразами (3-5 слів в реченні); словник 300 слів;  
○	вимовляє всі звуки крім “ш”, “р”; використовує всі частини мови, крім дієприкметників;  
○	словник l200-1500 слів; використовує в мовленні складні речення.  
2. Мовленнєва активність  
○	відмовчується, не відповідає на запитання;  
○	спілкується з дорослими за їхньою ініціативою;  
○	виявляє мовленнєву активність, мова емоційно та інтонаційно забарвлена;  
○	охоче вступає в розмову з дорослими та однолітками, задає  питання (де, куди);  
○	задає різноманітні питання (де, куди, чому, коли?) , розповідає з власної ініціативи з досвіду (монолог).     
[b]РОЗВИТОК  ОБРАЗОТВОРЧИХ  ЗДІБНОСТЕЙ [/b] 
1. Малювання  ○	не хоче малювати, не може тримати олівець, лякається фарб; 
 ○	хаотично малює олівцем, фарбами, робить плями;  
○	малює за темою, наслідує зразку вихователя, знає призначення зображувальних матеріалів; 
 ○	малює по всьому аркушу паперу, відтворює нескладні предмети, явища природи та оточуючого;  
○	емоційно-позитивно сприймає заняття малюванням, знає елементарні правила користування матеріалами.  
2. Аплікація  
○	не виявляє зацікавленості, не бачить сенсу занять;  
○	маніпулює матеріалами, не розуміє теми; 
 ○	додержаться теми, виконує програмовий зміст;  
○	позитивно-емоційно ставиться до роботи, співтворчо працює з дорослим;  
○	самостійно, під наглядом дорослого, виконує завдання, впізнає свою роботу через деякий нетривалий час. 
 3. Ліплення 
 ○	відмовляється ліпити, або користується матеріалом не за призначенням;   
○	задавлено спостерігає за днями вихователя, маніпулює з глиною;  
○	володіє різноманітними прийомами роботи з глиною: розкочування, скочування, відщипування; 
 ○	розминає, сплющує, розплющує глину, працює за темою;  
○	бачить в шматочку глини знайомий образ, одержує новий образ шляхом ліплення, проявляє творчість.  
4. Конструювання  
○	не виявляє зацікавленості до будівельного матеріалу;  
○	виявляє пасивний інтерес до конструювання;  
○	розрізняють кубик, цеглинку, пластину; користуються будівельним матеріалом за призначенням;  
○	швидко створює з будівельного матеріалу знайомі споруди;  
○	користується спорудами для гри, моделює без зразків прості споруди.     
[b]ПOБУTOBI НАВИЧКИ  [/b]
1. Навички їжі  
○	не їсть самостійно, чекає доки нагодують;  
○	їсть неохайно, але бажає це робити самостійно;  
○	ретельно пережовує їжу, виходить із-за столу тільки поївши, додержується правил поведінки за столом;  
○	потребує часткового догодовування, вірно тримає ложку під час їжі;  
○	їсть самостійно та охайно, користується серветкою, дякує без.  
2. Навички поведінки в туалетній кімнаті  
○	не вміє самостійно умиватися, стати на горщик;  
○	виявляє активність у виконанні гігієнічних процедур, бажає робити це самостійно;  
○	знає свій рушник, гребінець, горщик; звертається з проханням підкотити рукава перед вмиванням;  
○	знає елементарні правила поведінки в туалетній кімнаті та додержується їх; при умиванні не розбризкує воду;  
○	правильно користується милом, носовою хустинкою, рушником.   
3. Одягання, роздягання  
○	дитина пасивна, чекає доки її одягне чи роздягне дорослий;  
○	знає місце власних речей, не плутає своєї шафи; не самостійна під час одягання та роздягання;  
○	знає послідовність одягання, роздягання, самостійно одягає колготи, штани, звертається за допомогою до дорослого;  
○	помічає неохайність в одязі, звертається за допомогою;  
○	робить самосійні спроби застібати та розстібати ґудзики, шнурувати взуття  Виконання доручень  
○	не виконує доручень дорослого, забуває чи відмовляється;  
○	виявляє інтepec до посильних трудових дій;  
○	прагне самостійно досягти результату, одержує задоволення від доручень та їхнього виконання;  
○	допомагає одноліткам за пропозицією вихователя;  
○	звертається з пропозицію допомоги до дорослого чи дитини.     ][/hide]

Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 19:12:30)

0

160

Код:
[b][u]ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ  УЯВЛЕНЬ ПРО ВЛАСТИВОСТІ І СПІВВІДНОШЕННЯ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ 2 – 3-х РОКІВ[/u][/b]
   (Експериментальна методика) Лія Олійник
[hide=[b][b]КОЛІР[/b] [/b] 
[u]1. Співвідношення за кольором [/u]  
Дидактичні ігри: «Розстав квіти у вази», «Зав’яжи лялькам хустинки», «Сховай мишу» та подібні до цих завдань, які потребують від дитини підібрати квітку під колір вази, хустинку - однакового з платтячком кольору, дверцята - під колір хатинки. Дітям пред’являють 7 кольорів райдуги, чорний та білий кольори.    
 Оцінка результатів:	
–	виконує завдання самостійно 
 –	виконує за допомогою дорослого 
 –	не виконує    
[u]2. Визначення поняття «колір» та називання кольорів [/u]
 Дітям ставлять питання: «Якого кольору іграшка (м’ячик, кубик) тобі подобається?», «Якого кольору предмет?», «Покажи червоний (синій, жовтий…) колір».    
Оцінка результатів:	
–	правильно називає колір, речі, що демонструє; 
 –	правильно показує колір, який називає дорослий; 
 –	не виконує.    
[b]ФОРМА[/b]  
[u]3. Співвідношення за формою [/u]
 Використовують рамки - укладки М. Монтессорі. На дерев’яній панелі вирізані отвори різної геометричної форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник). У дитини набір цих же геометричних фігур, які їй пропонують вкласти у віконце-отвір.    
Оцінка результатів:	
–	виконує завдання самостійно; 
 –	виконує за допомогою дорослого; 
 –	не виконує.   
 [u]4. Визначення поняття «форма» та називання геометричних форм  [/u]
Дітям ставлять питання: «Де коло (квадрат…)?», «Дай мені коло (квадрат…)», «Що це?».    
Оцінка результатів:	
–	правильно називає форму, пред’явлену дорослим; 
 –	правильно показує форму, яку називає дорослий;  
–	не виконує.      РОЗМІР  
[u]5. Співвідношення за розміром  [/u]
Дитині пропонують пригостити великого зайця великою морквиною, а маленького – маленькою, показати смужку таку ж саму, як у зайця.   
 Оцінка результатів:	
–	виконує завдання самостійно;  
–	виконує за допомогою дорослого;  
–	не виконує.    
[u]6. Визначення поняття, які позначають розмір («великий – маленький», «широкий – вузький», «короткий – довгий», вживання слів).  [/u]
Перед малюком 2 картки, на яких зображені ведмедики (ляльки, зайці…), які контрастно різняться за розміром. Дитину просять: «Покажи великого ведмедика», питають: «Де маленький ведмедик?», «Цей ведмедик великий чи маленький?».   Визначення понять «короткий – довгий», «вузький – широкий» проводять подібно до цього за допомогою картонних смужок, однакових за кольором та рівних за одним з параметрів: довжиною чи шириною.    
Оцінка результатів:	
–	вживає слова, що означають розмір; 
 –	показує на прохання вихователя; 
 –	не виконує.    
[u]7. Складання картки з частин (початок року 2, кінець – 4 частки) [/u]
 Потрібна пара простих картинок із зображенням гриба (сунички, моркви тощо). Одна картка ціла, друга розрізана на 2 (4) квадратні частини. Дитині показують цілу картку та питають, що на ній намальовано, потім показують одну з частин та питають, звідки вона. Дитина пробує накласти цей шматочок на місце у нерозрізаній картці. Також надають інші частки картинки.   
 Оцінка результатів:	
–	виконує завдання самостійно  
–	виконує за допомогою дорослого 
 –	не виконує   
[b] ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ  [/b]
[u]8. Уміння виконувати дії на прохання дорослого  [/u]
До дитини звертаються з проханням: «Поклади м’яч у кошик», «Принеси мені будь-ласка книжку зі стола», «Постав машину у гараж» та інші.    
Оцінка результатів:	
–	виконує прохання дорослого;  
–	виконує за допомогою дорослого;  
–	не виконує.        
[u]9. Визначення поняття «високо – низько», «верх – низ», вживання дитиною цих слів  [/u]
Дитині дають картку, де намальована шафа з іграшками, ставлять запитання: «Які іграшки стоять на верхній полиці?», «Покажи верх», «Де стоїть зайчик?». Потім дитині дають маленькі картки із зображенням іграшок та пропонують розставити їх на різні полиці шафи. Поняття «високо – низько» можна обіграти, маючи картку, на якій намальований багатоповерховий будинок, з віконець якого визирають діти. Питання: «Де живе дівчинка?», «А де хлопчик?».    
Оцінка результатів:	
–	уживає слова;  
–	показує на прохання вихователя; 
 –	не виконує.    
[u]10. Визначення поняття «далеко – близько», вживання дитиною цих слів  [/u]
Звертають увагу дітей на іграшки, розташовані на різній відстані від дитини. Питання: «Хто далеко: лялька чи ведмедик?», «Хто близько?», «Де лялька?», «Де ведмедик?».    
Оцінка результатів:	
–	вживає слова;  
–	показує предмет на прохання вихователя;  
–	не виконує.   
 [b][b]СЛУХ  [/b][/b]
[u]11. Уміння прислухатися [/u]
 Вихователь робить таємничий погляд, прикладає палець до рота та пропонує дітям послухати  
Оцінка результатів:	
–	завмирає, прислуховується; 
 –	виконує за допомогою дорослого (потрібні додаткові інструкції);  
–	не виконує.    
[u]12. Співвідношення на слух: який музичний інструмент грає [/u]
 Педагог за ширмою грає по черзі на якомусь знайомому дітям музичному інструменті (барабан, брязкальця, дудка, шарманка тощо) та питає дитину: «Який інструмент грає?». Перед дитиною такий же набір інструментів, вона може перевірити себе – пограти на такому ж інструменті, як вихователь.   
 Оцінка результатів:	
–	визначає на слух без проби;  
–	знаходить такий же інструмент за звучанням; 
 –	не виконує.    
[u]13. Визначення поняття «тихо – гучно», вживання дітьми цих слів[/u] 
 Дитині пропонують пограти на барабані, поплескати у долоні тощо гучно та тихо. Потім ці дії виконує вихователь та питає у дитини: «Як я стукала: тихо чи гучно?», “А зараз?”.  Оцінка результатів:	
–	уживає слова; 
 –	виконує дії;  
–	не виконує.    
[u]14. Визначення почуття ритму[/u]  
Дитині пропонують виконати рухи під музику різного характеру: марш, вальс, полька тощо. Повторити легкий ритмічний малюнок пісеньки-забавлянки.    
Оцінка результатів:	
–	виконує ритмічні рухи під музику; 
 –	виконує рухи за характером музики; 
 –	не виконує.    
[b]ДОТИКОВІ ПОЧУТТЯ  [/b]
[u]15. Визначення поняття «тепле – холодне», уживання цих слів[/u]
  Дитина доторкається до водички у двох банках. Питання: «В якій баночці водичка тепла?», «А в цій баночці, яка водичка?», «Де баночка з холодною водою?», «А  де з теплою?».    Оцінка результатів:	
–	уживає слова;  
–	показує предмет на прохання вихователя;  
–	не виконує.    
[u]16. Визначення поняття «сухе – мокре», уживання цих слів [/u] 
Малюку одночасно дають в руки дві однакові хустинки. Питання: «Покажи, котра з них суха?», «А ця яка?», «Знайди мокру хустинку», «А яка ця?».   
 Оцінка результатів:	
–	уживає слова; 
 –	показує предмет на прохання вихователя; 
 –	не виконує.    
[u]17. Визначення поняття «твердий – м’який», уживання цих слів [/u] 
Дитині пропонують розглянути дві кульки: пластмасовий «стрибунець» та гумовий «лизун»; взяти їх в руки, стиснути у долонях. Питання: «Покажи ручку, в якій тверда кулька?», «А яка кулька в другій руці?», «В якій руці м’яка  кулька?», «А яка кулька в другій руці?».   
 Оцінка результатів:	
–	вживає слова; 
 –	показує предмет на прохання вихователя; 
 –	не виконує.    
[b]БАРИЧНЕ ВІДЧУТТЯ  [/b]
[u]18. Визначення поняття «важкий – легкий», уживання цих слів [/u] 
Дитині пропонують одночасно взяти у дві руки по предмету (кульки, кубики тощо), однакові за кольором, розміром, формою, але різні за масою. Питання: “Покажи мені важку кульку.”, “А в тій руці яка?”, “Ця кулька легка?”, “А ця?”.  
Оцінка результатів:	
–	вживає слова 
 –	показує на прохання вихователя 
 –	не виконує.    
[b]НЮХ  [/b]
[u]19. Розуміння слів “запах”, “пахнути”, вміння принюхуватися [/u]
 Три пари однакових коробочок із запахами: оцет, суха ромашка, фруктова есенція тощо. Один комплект у дорослого, другий у дитини. Дитина нюхає одну з коробочок у вихователя, та знаходить посеред своїх трьох таку саму.   
 Оцінка результатів:	
–	виконує завдання самостійно; 
 –	виконує за допомогою дорослого; 
 –	не виконує.   
[b] СМАК  [/b]
[u]20. Розпізнавання овочів та фруктів на смак, розуміння понять: «солодкий», «гіркий», «кислий», «смачний», уживання цих слів  [/u]  
Дитині дають покуштувати шматочок яблука, моркви, цукерки та інше. Питання: «Що ти куштував?», «Яблуко яке?», «Що ще буває солодке? Кисле? Гірке?», «Що ти любиш їсти?».    
Оцінка результатів:	
–	самостійно вживає слова-ознаки;   
–	повторює за дорослим слова-ознаки;   
–	відмовляється виконувати завдання.                                          ][/hide]

Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 19:27:53)

0

161

ДОБІРКА РУХЛИВИХ ІГОР (ранній вік)

0

162

ДОБІРКА ДИДАКТИЧНИХ ІГОР (ранній вік)

0

163

КОНСПЕКТИ КОМБІНОВАНИХ ЗАНЯТЬ
складені відповідно до оновленого орієнтовного щотижневого планування навчально-виховного процесу у першій молодшій групі
Пізнавальні теми тижня: Транспорт. Дикі тварини.

Отредактировано Leonora_ (2012-02-16 20:21:04)

+2

164

Планування з Бібліотечки вихователя дитячого садка для І мол. гр.
переделанный в Ворд для изменения
http://uploads.ru/t/4/d/n/4dn38.jpg
http://uploads.ru/t/4/d/n/4dn38.jpg

Отредактировано Leonora_ (2012-05-02 22:38:55)

0

165

Планування освітнього процесу на травень І мол.гр. (БВДС).

+2

166

Планування освітнього процесу на листопад І мол.гр.(БВДС)

Отредактировано Leonora_ (2012-05-18 15:38:24)

+1

167

Планування освітнього процесу на жовтень І мол.гр

+1

168

Планування освітнього процесу на грудень І мол.гр.(БВДС)

+1

169

Пізнавальний розвиток дітей раннього віку

0

170

Організація розвивального простору
та планування роботи для дітей раннього  віку

+4

171

Девочки,помогите может у кого-то есть Перспективный план работы на неделю в разновозрастной группе раннего возраста.Спасибо  за помощь заранее..

0

172

Лапуся написал(а):

Девочки,помогите может у кого-то есть Перспективный план работы на неделю в разновозрастной группе раннего возраста.Спасибо  за помощь заранее..

http://files.mail.ru/E995235B778C48EA89621AA1A2134F4B

+1

173

Всем привет! Девочки, у меня к вам просьба, скиньте, пожалуйста, планирование на лето
Спасибо!

0

174

http://www.vseodetishkax.ru/rabota-psix … o-vozrasta - Диагностика сенсомоторной сферы детей дошкольного возраста

0

175

Девочки, у кого есть вот такая книга, поделитесь, пожалуйста. Всё время работали с напарницей на старшей группе, а в этом году дали малышей.   Книг по раннему возрасту нет совсем.Собираем сейчас по крупицам.
http://s017.radikal.ru/i441/1309/16/eb2c8ab421f1.jpg

0

176

NaTiK написал(а):

Девочки, у кого есть вот такая книга, поделитесь, пожалуйста. Всё время работали с напарницей на старшей группе, а в этом году дали малышей.   Книг по раннему возрасту нет совсем.Собираем сейчас по крупицам.

Такой нет - есть другая... Скачала с е-ранок (электронные книги)
http://s5.uploads.ru/t/uxK8E.jpg

http://yadi.sk/d/_9TpFZjb97w7q
Может пригодится?

Отредактировано satyrina (2013-09-12 21:57:55)

+4

177

NaTiK написал(а):

Девочки, у кого есть вот такая книга, поделитесь, пожалуйста.

+1

178

Ира, спасибо, но такая есть, купили.
Лена, спасибо, качаю http://forumupload.ru/uploads/0000/15/89/40860-5.gif  На старшие группы купили, а на ранний не можем найти у себя

0

179

Комплексна програма розвитку, виховання і навчання дітей "Соняшник"   этот сайт заблокирован507712

+1

180

Васькевич М.А.

МАЛЕНЬКИЙ ПРОФЕСОР
Авторська програма
з розвитку математичного мислення
та логіки дітей раннього віку

+3

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Ранній вік. (Ранний возраст) **