Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*


Конспекти занять українською мовою*

Сообщений 121 страница 150 из 187

121

Отредактировано Людмилка (2013-10-20 23:41:00)

0

122

Отредактировано Людмилка (2013-10-20 23:43:37)

0

123

заняття з математики та аплікації для сер.гр.

copy

Отредактировано Людмилка (2013-10-20 23:15:45)

+1

124

Заняття по худ. праці КАЗКОВЕ КУРЧАТКО.rar

0

125

Математика
Країна веселої лічби
http://dump.ru/file/5230544 - Пожалуйста, обновите ссылку!

"Допоможемо Півнику"
http://ifolder.ru/26628278

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:02:20)

+1

126

Скачать файл питание.rar

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:03:25)

0

127

Конспект заняття Вправними зростаємо.doc

0

128

Заняття "КИЇВ-давній і сучасний"
http://ifolder.ru/26628356

Юні леді та джентльмени
http://ifolder.ru/26628357

Пожалуйста, обновите ссылки!

COPY

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:06:05)

0

129

продолжение к материалу, выставленному в теме для воспитателей-методистов

конспекты занятий

и развлечений, которые проводила с использованием нетрадиционных техник по изобразительной деятельности

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:15:40)

+4

130

Тема: «Чи всі готові до зими?» старша група

Мета: Розширити і поглибити знання дітей про характерні ознаки пізньої осені в живій і неживій природі, про підготовку природи до зимового сну.

Скачать файл Документ Microsoft Word (6).doc
Тема: "Мандрівка у весняний ліс" страша група

Програмний зміст: Продовжувати вчити дітей визначати ознаки весняної природи.

Скачать файл Документ Microsoft Word (5).doc

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2011-10-28 23:23:33)

0

131

Тема: «На гостини до Колобка» середня група

Мета: продовжувати знайомити дітей зі світом казки, використовуючи метод моделювання.
Скачать файл занятие.doc
КОНСПЕКТ заняття з математики  у ІІ молодшій групі на тему: «Використання дидактичних ігор на заняттях з математики».

Скачать файл Конспект Оля.doc

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2011-10-28 23:28:46)

+1

132

Конспект  занятя для дітей раннього віку с е н с о р н и й    р о з в и т о к

тема: «Курчата на прогулянці»

Скачать файл Тема.doc
Конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку

ТЕМА: ”Навколосвітня подорож” з елементами англійської.
Скачать файл Конспект заняття.doc

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:17:00)

+1

133

декоративне малювання "Розпрягайте хлопці коней"(малювання козака)  http://files.mail.ru/COB6C1
ознайомлення з довкіллям,природа,розвиток мовлення "Бал квітів http://files.mail.ru/QT3OZE

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:26:18)

0

134

Как добавлять сюда методички в обменник,а дальше как?

Отредактировано alya (2011-08-30 23:21:26)

0

135

Алевтина! Ответ на Ваш вопрос читайте здесь

0

136

Спасибочки буду пробовать! http://dump.ru/file/5369011
перспективне ппланування 2молодша група  http://dump.ru/file/5370674

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:27:09)

0

137

орієнтовні конспекти занять
Орієнтовні конспекти занять із дошкільниками

Код:
ЗАНЯТТЯ № 1
Тема. Миття іграшок
Різновид діяльності: господарсько-побутова праця.
Програмовий зміст: формувати у дітей навички господарсько-побу-тової праці під час миття іграшок, навчати виконувати дії чітко за вказів-кою вихователя, допомагати товаришам, закріпити знання про властиво¬сті води, мила, соди; виховувати охайність, старанність, бажання працю¬вати разом.
Обладнання: тепла вода, два тази, мило, сода, серветки з тканини, лист від Мийдодира, фартухи для дітей.
Попередня робота: прочитати дітям оповідання «Мийдодир», розповісти про властивості соди, закріпити корисні якості господарського мила.
ХІД ЗАНЯТТЯ
До групи заходить листоноша і повідомляє, що на цю адресу прийшов лист від грізного начальника умивальників і командира мочалок.
—	Діти, так хто ж нам надіслав листа? {Мийдодир.)
Зараз ми дізнаємося, що ж він хоче нам повідомити.
Читання листа.
До мене, Повелителя чистоти, дійшли чутки, що у вашій групі не все гаразд з іграшками. За увесь день на іграшки сідає пил, а пил — це шкідливі мікроби, і коли малюк бере таку іграшку, мікроби потрапляють до нього. І щоб не трапилось біди — іграшки терміново потрібно помити. Я споді¬ваюсь, що ви виконаєте мій наказ.
—	Діти, ми зробимо так, як нам велів Мийдодир?
—	А що нам для цього потрібно? Я загадаю вам загадки, а ви мені
підкажете.
Якщо руки наші в ваксі, Якщо на ніс сіли клякси, Хто тоді наш перший друг, Змиє бруд з лиця і рук. (Вода.)
Гладке, запашне, миє чисто. (Мило.) Діти відгадують ці загадки.
—	А чим корисні ці речі? (Вони нам допомагають позбавитись від бруду.)
—	А зараз ми будемо мити іграшки. У миску, де налита тепла вода, до¬
даємо мило і соду, а в іншій мисці, де чиста вода, іграшки будемо споліс¬
кувати. Але дітей багато, і щоб всі виконували роботу, ми розподілимо
обов'язки:

1.	Я буду мити іграшки в мильно-содовому розчині.
2.	Перша група дітей споліскуватиме іграшки в чистій воді.
3.	Друга група витиратиме іграшки серветками.
4.	Третя група розставлятиме іграшки на місця.
Діти, що споліскують іграшки, беруть фартухи.
Робота дітей і вихователя.
Коли іграшки розставлені по місцях, необхідно звернути увагу дітей на те, якими чистими стали іграшки.
Підсумок
Вихователь. Діти, а ви не знаєте, чому ми так швидко впорали¬ся? (Тому, що працювали разом.)
—	І на останок ми вивчимо прислів'я:
«Дружно працювали — втоми ми не знали».
—	Діти, я сподіваюсь, що іграшки у нашій групі завжди будуть чис¬
тими.
ЗАНЯТТЯ № 2
Тема. Маленькі господарі
Різновид діяльності: господарсько-побутова праця.
Програмовий зміст: продовжувати навчати дітей самостійно застеляти і розстеляти ліжко; формувати уявлення про господарсько-побутову пра-цю; розвивати вміння чергувати по їдальні, в куточку природи; закріплю-вати вміння бачити безлад у групі; самостійно прибирати у групі; вихову-вати любов до праці, бажання працювати та допомагати дорослим.
Матеріал: ігрові зони групи, кошеня (іграшка); сюжетні картинки, спальна кімната.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти заходять до групи.
Вихователь. Діти, ви чимось здивовані? Чим?
Бесіда за побаченим
—	Так, дійсно в групі безлад. Ще й сліди чиїсь? Це ви шкоду зроби¬
ли? Ні?
—	Як ви гадаєте, хто міг наслідити і все це розкидати?
—	Чи подобається вам така група?
—	Чому ні?
—	А що ж робити?
—	А чому ви повинні прибирати, ви ж не розкидали?
—	Коли ви граєтесь у групі, на вулиці, часто можна почути: «Я тут
не грався, я прибирати не буду!» Який вихід із такої ситуації? Кому ще по¬
трібно допомагати?
Дидактична гра «Кому потрібна допомога?»
Діти за сюжетними картинками визначають, кому потрібна допо¬мога.
Виховател ь. Як потрібно поприбирати у групі? Скільки у нас ігро¬вих зрн? Скільки потрібно підгруп? Чому? Як розділитися на підгрупи? Діти діляться на 6 підгруп. Діти. Раз, два, три — працювати любим ми! Діти прибирають ігрові зони.
Бесіда за побаченим
Як змінилася група? Чому на акуратну, охайну групу приємніше ди-виться?
А хто підтримує чистоту всієї групи? — Як ви допомагаєте Валентині Анатоліївні? Як ви допомагаєте мені?
Повторення обов'язків чергових.
Дидактична гра «Так чи ні» Фізкультвилинка
В групі хтось походив —
Дуже-дуже наслідив.
Скрізь його ми пошукаєм,
Під столи позаглядаєм,
Раз — присіли, подивились,
Два — устали, удивились.
Ми побачили сліди —
В спальню нас вони вели.
Діти заходять до спальні.
Бесіда за побаченим
—	А що трапилося з нашими ліжечками? Прямо, як у казці, на них
хтось лежав. Ви нічого не чуєте? Так, це ж маленьке кошеня (можна взя¬
ти справжню домашню кішку, або іграшку).
—	Воно просить вибачення, кошенятко погралось, а іграшки на міс¬
це не поклало, захотіло спати. На всіх ліжечках полежало, а заправити
їх не змогло.
—	Діти, що робити з кошеням? Дати йому ім'я? Яке? Залишити в групі?
Навіщо? Чому ви можете його навчити?
—	Перш за все застелити ліжко.
—	Яка білизна є на ваших ліжках? Щоб розстелити ліжко, що ви спо¬
чатку робите? Куди ви вішаєте накидку з подушки? Куди кладете подушку?
Чому не можна її класти на чуже ліжко чи підлогу? Як розстелити прости¬
радло? А може його зняти і на підлозі згорнути, так зручніше буде. Чому
ні? Куди покладете покривало? В якій послідовності застеляємо ліжка?
Як правильно застелити простирадло? Як поставимо подушку?
Приберіть, будь ласка своє ліжко. Діти застеляють свої ліжка.
Підсумок
Вихователь. Молодці, діти, здається, котик вже вміє прибирати ліжечко. А тепер можна і погратися. Які ігри ви запропонуєте котикові? Не забувайте показувати котику тільки гарний приклад


ЗАНЯТТЯ № З
Тема. Помиємо іграшки
Різновид діяльності: господарсько-побутова праця.
Програмовий зміст: удосконалювати вміння дітей мити іграшки; вчи¬ти взаємодіяти вчотирьох при організації праці за типом спільно-послі¬довної (двоє миють іграшки, третій споліскує, четвертий витирає насу¬хо); тренувати у виконанні обов'язків бригадира; виховувати схильність до співпраці і взаємодопомоги.
Обладнання: 2-3 столи, відерця, ванночки для миття та споліску¬вання іграшок, підноси, мильниці з милом, мочалки, чисті сухі ганчір¬ки, фартухи.
ХІД ЗАНЯТТЯ
До групи забігає хлопчик Бруднуля, бігає по кімнаті, мацає іграшки рука¬ми, сміється і тікає.
Вихователь. Хто це? Що ж він наробив? Доведеться мити іграш¬ки? А навіщо це треба робили? А як ви дома допомагаєте дорослим? {Роз-повіді дітей.)
Я гадаю, що кожен з вас схожий ось на таку маленьку господиню, про яку розповідається у віршику.
МАЛЕНЬКА ГОСПОДИНЯ
Хоч на зріст я ще маленька,
В мене кіска ще тоненька,
Та робити дещо вмію —
Ось тарілочку помию...
Ось кімнату замітаю,
Вранці квіти поливаю.
Усього я сама навчуся,
Бо роботи не боюся.
Я матусі помагаю:
Пил із меблів витираю.
А як вариться обід,
Підготую все як слід.
Принесу з комори мамі
Капустину з бурячками.
А як прийде із заводу тато мій,
Поставлю воду,
Мило й щіточку подам,
Ну, а вмиється він сам.
(О. Журлива)
Вихователь. А зараз, для того щоб добре попрацювати і гарно вимити всі іграшки, ми розділимося на команди. А в цьому нам допомо¬же гра «Збери листочки».
За кількістю дітей покладені листочки різних кольорів. Кожна дитина бере один листочок, а потім об'єднуються в команди за кольором листочка.
Ось і готові команди.
Вихователь дає дітям можливість самостійно, або лічилкою обрати брига¬дира команди.
Вихователь. Ви вже знаєте, що саме треба взяти для миття іграшок.
Вихователь показує стіл, за яким діти будуть мити іграшки. Ставить їх в умо¬ви самостійного розподілу частин трудового доручення, підготовки місця вико¬нання роботи. Під час виконання завдання вихователь підтримує слушні вимо¬ги і пропозиції членів бригад, схвалює ініціативу дітей у наданні допомоги ін¬шим учасникам праці.
Стук у двері. До групи заходить лялька хлопчик Помагай. Вітається з дітьми.
Вихователь. Діти, хто це до нас завітав? Вихователь читає вірш П. Воронька «Помагай».
Через поле через гай Ходить хлопчик Помагай. Бачить хлопчик — садять сад: Він поміг кінчати ряд, Вмить приніс відро води І полив аж два ряди. За селом копали став: Помагай візок дістав, Цілий день возив пісок, Аж вищав його візок. Помагая у труді Знають літні й молоді, Ковалі і мулярі, Всі народні трударі. Ось і ти часу не гай — Будь, як хлопчик Помагай. Помагай. Що ви тут робите?
Гра «Що робили ми не скажем, тільки рухами покажем» Підсумок
Вихователь. Молодці, діти, гарно попрацювали. Час і відпо¬чити.
Рухлива гра «Ми веселі діти»
ЗАНЯТТЯ № 4
Тема. Прибирання в ігрових зонах
Різновид діяльності: господарсько-побутова праця.
Програмовий зміст: продовжувати формувати вміння дітей протира¬ти вологою та сухою ганчіркою іграшки, що підлягають вологій оброб¬ці — дерев'яні, металеві, пластмасові, будівельний матеріал, лялькові меблі і т. д. ; продовжувати формувати навички співпраці і взаємодопо¬моги; ознайомити з обов'язками бригадира; виховувати вміння працю¬вати підгрупами, виконувати вказівки.
ХІД ЗАНЯТТЯ
Діти заходять до групи: на килимку розкидані іграшки з різних ігрових зон.
Вихователь. Що це діти? Що трапилося? Хто ж це таке наробив, порозкидав та ще й забруднив усі наші іграшки. Тепер вони всі сплутали-ся. Як же нам їх зібрати? А давайте ми розділимося на команди, і кожна команда збере іграшки з ігрової зони, яку собі обере. (Діти діляться на команди за бажанням.) А зараз ми оберемо бригадира кожної команди. Хто більше назве прислів'їв про працю, той і буде бригадиром.
«Лінощі гірші за хворобу»;
«Бджола мала, а й та працює»;
«Любиш кататись, люби і саночки возить»;
«Хочеш їсти калачі — не сиди на печі»;
«Праця людину красить»;
«Хочеш бути щасливим, рости працьовитим».
Вихователь. Ну що ж, а тепер будемо збирати іграшки. А щоб нам було веселіше працювати, пограємо у гру.
Гра «Чия команда швидше збере іграшки»
Під музику кожна команда збирає іграшки з обраної ігрової зони.
Вихователь. Діти, ви вже раніше прибирали в ігрових куточ¬ках — витирали і розкладали іграшки. Давайте подивимося, що зараз тут треба зробити. (Витерти лялькові меблі, будівельний матеріал, прибрати у гаражах для машин.)
Вихователь. Підготуйтеся до праці. (Діти засукують рукава, одягають фартухи.)
Бригадир призначає, кому принести ванночки, хто наллє воду в ванночки, хто візьме ганчірки. Потім визначає, хто які іграшки витиратиме.
Під час виконання дошкільниками завдання вихователь бере собі ту частину роботи, яку не може доручити дітям: витирає верхні полиці у шафі, стелажі. Кон¬тролює поведінку дітей. Звертає увагу не тільки на дбайливість дітей, а й на ха¬рактер взаємодії: як вони звертаються одне до одного, чи допомагають товари¬шам. За необхідності підтримує справедливі вимоги головного.
Підсумок
Вихователь. Ось і закінчили ми роботу, а тепер кожен оцінить свою працю.
Дидактична гра «Склади розповідь»
Працювали діточки день при дні, Прибирали іграшки всі свої. Добрий настрій поруч із ними біг, Він дбайливим діточкам Допоміг!


ЗАНЯТТЯ № 5
Тема. Посадимо дерева
Різновид діяльності: праця в природі.
Програмовий зміст: пояснити дітям важливість зелених насаджень; дати малюкам найпростіші відомості про роль рослин ужитті людини; викликати бажання саджати і вирощувати дерева; виховувати любов та бе¬режливе ставлення до рослин.
Матеріал: граблі, лопати, відерця, вода, екологічні знаки, дидактич¬на гра «Екологічний ланцюжок».
ХІД ЗАНЯТТЯ
Вихователь. Діти, сьогодні я отримала посилку від жителів да-лекої країни. Жителі цієї країни — дерева і квіти. Вони нам надіслали мо-лоденькі саджанці берізок і пропонують посадити їх на своєму майдан-чику на згадку про себе. А навіщо треба сажати дерева? Так, дуже важли-во, щоб нас оточувало багато дерев. Повітря буде чистим і свіжим лише там, де росте багато зелених друзів. Дерева і квіти прикрашають наші вулиці, двори, дитячий садок. Що треба зробити для того, щоб вирос¬ло деревце? Зараз ми про це дізнаємось, а допоможе нам наш екологіч¬ний ланцюжок.
Дидактична гра «Екологічний ланцюжок»
Мета гри: закріпити знання дітей про живу і неживу природу за до-помогою екологічних символів.
Правила гри: діти викладають ланцюжок з екологічних знаків-малюн-ків залежно від того, що потрібно для життя рослин, тварин і т. д.
Наприклад:
Завдання. Що потрібно для життя пташці?

Земля	—►	ВодаСонцеДеревоПташка






Завдання. Що потрібно для життя бджілки?

Земля	—►	ВодаСонцеКвіткаБджілка






Виховател ь. А які ви знаєте прислів'я про дерева?
Діти. Багато лісу не буває.
Ліс — це наше багатство.
Вихователь. Де росте багато дерев? {Улісах, у парках, у скверах.)
Ну що ж, рушаймо на майданчик садити берізки. Але погляньте, поки ми розмовляли, наші саджанці зникли. А залишилась лише карта, поякій ми можемо знайти їх. Хто ж це міг зробити? (Припущення дітей.)
Розпочинаємо пошуки рослин по екологічній стежині. Візьмемо із со-бою екологічні знаки.
Перша зупинка — біля квітника
—	Хто ж це зірвав стільки квітів і порозкидав їх. Чи можна так роби¬
ти? Чому? Давайте зберемо букет із цих квіточок. А на квітнику залиши¬
мо знак заборони, щоб кожен знав — квіти рвати не можна.
Друга зупинка — біля дерева
—	Чомусь горобинка наша сумна. Та в неї ж гілочка зламана. Полікує¬
мо її. (Діти примотують гілочку бинтом, залишають екологічний знак.)
Третя зупинка — біля мурашника
—	Подивіться, діти, хтось потоптавсь по мурашнику. Це, напевно, слід
того, хто вкрав наші берізки. Що треба зробити? Який знак залишимо?
Карта нас привела до майданчика. Напевно, тут ховається незнайо¬мець. А ось і він: визирає з-за куща. Це злий крокодил. Зараз я спробую з ним домовитися. Діти, крокодил дав нам багато різних предметів і ска¬зав: якщо ми правильно відберемо предмети, потрібні для посадки де¬рев, то він нам віддасть наші берізки.
Гра «Підбери предмети для посадки дерев»
Мета: навчити дітей класифікувати предмети за призначенням (від¬ро, лялька, граблі, лопата, віник, м'яч, літак, поливалки, кубики).
Правила гри: діти розділяються на дві підгрупи і підбирають пред¬мети.
Перша підгрупа. Предмети, потрібні для роботи.
Друга підгрупа. Предмети, непотрібні для роботи.
Виховател ь. А ще давайте розповімо крокодилу, як же треба са-дити дерева. (Викопати ямку, залити водою, вставити деревце; притри-муючи, засипати його земелькою і добре притоптати.)
Крокодил віддає дітям деревця і разом із ними саджає дерева. Підсумок
Вихователь. А щоб крокодил більше ніколи не робив шкоди в природі давайте розповімо йому правила поведінки у природі. Дидактична гра «Екологічні знаки» Діти розповідають правила, закінчують розповідь девізом:
Природа нам як рідний дім — Вона усім як мати. Щоб лад завжди був в домі тім, Про неї треба дбати!

Отредактировано beautiful (2011-09-17 18:09:41)

0

138

Код:
Конспект оздоровчого комплексу
на тему: «В гості до діток завітала киця»
Мета.
Фізичний розвиток: стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом з дорослим; удосконалювати навички ходьби парами за вихователем не наштовхуючись один на одного, в орієнтуванні в просторі; вправляти в ходьбі по доріжці (намальованій крейдою на асфальті) чергуючи з повільним бігом, у стрибках на двох ногах з просуванням вперед, у киданні і ловінні м’яча обома руками.
Соціально-моральний розвиток: розвивати вміння слухати і чути дорослого; формувати дбайливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.
Емоційно-ціннісний розвиток: викликати інтерес до тварин; навчати доброзичливо ставитись до них, не докучати свійським тваринам, не шкодити їм, прагнути зробити їм добре.
Пізнавальний розвиток: вчити впізнавати за зовнішнім виглядом тварин найближчого оточення; ознайомити з особливостями будови тіла кішки, його частинами; уточнити знання про те, що їсть кішка, де живе;  формувати потребу в пізнавальній активності, допитливість.
Мовленнєвий розвиток: спонукати називати знайомих домашніх тварин, звуконаслідувати їх голоси; вправляти у  розповіданні забавлянок, віршів про тварин.
Художньо-естетичний розвиток: заохочувати дітей активно слухати художній текст та реагувати на нього.
Креативний розвиток: заохочувати до активного спостереження; формувати вміння оцінювати вчинки людей.
Обладнання: кошик з м’ячами за кількістю дітей, емблеми до рухливої гри «Пташки і кіт», миска для годування кішки, морквина, шматочок м’яса (молоко).

Хід прогулянки
І. Організація дітей.
	Шикування парами, ходьба парами за вихователем.
Ходьба по «кольоровій доріжці» (намальованій крейдою на асфальті); вправа «Великі ноги йшли по дорозі» (чергування ходьби і бігу).
	Великі ноги 
	Йшли по дорозі:
	Туп, туп, туп.
	Туп, туп, туп.
	І маленькі ніжки 
	Побігли по доріжці:
	Туп-туп-туп-туп-туп,
	Туп-туп-туп-туп-туп.
Рухлива гра «Рівненькі в нас доріжки»
ІІ. Спостереження за котиком.
	Помічник вихователя непомітно виносить котика і ставить його на доріжку. Вихователь звертає увагу дітей: «Діти, подивіться хто до нас завітав в гості?!»
	- Ой котику-коточку,
	Почекай!
	Грайся в нашому садочку,
	Не тікай!
	Може, ти відбивсь од дому
	Розкажи!
	Молока тобі дамо ми,
	Не біжи!
(Розглядають особливості будови тіла, називають частини).
Діти промовляють «Киця хороша, гарна».
 Гра-імітація:
-	Як киця розмовляє? (Няв-няв)
-	Як киця співає? (Мур-мур)
-	Як киця сердиться? (Ш-ш-ш-ш)
Вихователь пропонує дітям подарувати киці вірші:
 
	***
	Киця любить, як по спинці
	Гладжу киценьку свою,
	Як дарую їй гостинці,
	Кашку, молочко даю.
	Киця сердиться на мене,
	Як смикну її за хвіст:
	Очі робляться зелені,
І не п’є тоді й не їсть.	
                 ***
	Котик муркоче –
	Молочка хоче.
	- Котик руденький,-
	Замерзнеш, маленький!

	Вихователь нагадує дітям, що киця завітала до діток у гості, а гостей завжди пригощають. Усі разом підходять до кухні, просять дати киці частування. Кухар виносить морквину і шматочок м’яса (молоко). Вихователь запитує в дітей, чим почастувати кицю. Пропонує (дитині) покласти і морквину і м’ясо (молоко), і подивитися, що вибере киця.
Діти спостерігають за тим як їсть кішка. Вихователь уточнює, що у котика гострі зуби і гострі кігті, тому з ним треба бути обережним.
	Приходить господар кішки, шукає свою улюбленицю. Вихователь відповідає, що киця завітала до діток в гості. Господар дякує, що не ображали кицьку. Діти запитують, як звуть кицю і прощаються з нею, запрошують ще приходити в гості здозволу господаря.	
ІІІ. Діти йдуть на свій майданчик й грають у рухливу гру «Кіт і пташки».
Після гри знаходять кошик з м’ячиками. Вихователь пропонує погратися в ігри: «Злови м’яч», «Передай м’яч».
IV. Самостійна рухова активність «Ігри з м’ячем»
V. Індивідуальна робота «Кидання і ловіння м’яча обома руками»
VI. Трудові доручення «Зберемо іграшки в кошик».
Повернення до групи, вправа «Пройдемо як кішечки».

Отредактировано beautiful (2011-10-28 23:40:49)

+1

139

Девочки, подскажите, пожалуйста, может есть у кого-то занятия по Сухомлинскому в старшей группе детсада?

0

140

чудовий форум.!всым велике дякую!
може кому згодиться

Код:
Конспект заняття з математики
з використанням дидактичних ігор
«День народження Лісовичка»
(для дітей 3-4 років)
Мета. Поглиблювати у дітей знання геометричних фігур, удосконалювати вміння знаходити потрібну геометричну фігуру за двома ознаками (колір, форма); визначати просторове розміщення предметів відносно себе (вгорі, внизу, спереду, ззаду, справа, зліва); визначати кількість предметів шляхом перелічування (трирічні в межах 3, чотирирічні в межах 5), співвідносити число з цифрою. Продовжувати вчити порівнювати множини за кількістю способом прикладання елементів однієї множини до елементів іншої, визначати кількісні відношення (більше, менше, порівну, стільки ж); порівнювати предмети за величиною вживаючи терміни «великий», «менший», «найменший». Розвивати мислення, пам’ять, увагу. Виховувати старанність, організованість, почуття взаємодопомоги, бажання працювати. 
Матеріали та обладнання. Індивідуальні картки-кошики для порівняння множин та картонні картинки з зображенням грибів і горіхів. Картки з зображенням морквин (в межах 5) та набори цифр. Сенсорний килимок з отворами у вигляді геометричних фігур та вкладки до них. Штучні квіти трьох розмірів (великі, менші, найменші). Дзвіночок. 2 кошики, муляжі грибів, моркви. 2 вази. Предмети декору (лісова галявина). Маски (їжачок, білочка, зайчик, бджілка, лісовичок). Дитячі малюнки.
Попередня робота. Розучування віршів, дидактичні ігри з геометричними фігурами, порівняння множин, рахунок в просторі, знайомство з величиною під час спостережень в природі. Малювання квітів.
Хід заняття:
І. Організаційний момент
Діти разом з вихователем заходять до кімнати, місця проведення заняття.
II. Основна частина
Розповідь вихователя:
– Сьогодні, любі діти, до нас надійшов лист від Лісовичка. Давайте прочитаємо, що він пише... (Вихователь читає лист)
Доброго дня малята!
Пише вам Лісовичок. 22 березня я святкуватиму свій День народження. Хочу серед гостей бачити й вас, діток 7групи «Вишенька» садочка «Теремок». Буду з нетерпінням чекати вас за адресою: Казкова лісова галявина Хатинка біля зеленої ялинки З повагою, ваш друг Лісовичок.
Вихователь:   –  Отже,   діти,   саме   сьогодні   у   Лісовичка   День народження, і він нас чекає в гості. Тож давайте збиратися в дорогу. Але спершу скажіть, що нам необхідно взяти з собою? (Подарунки) – Звичайно, подарунки, тому що ми йдемо на День народження. Давайте подаруємо Лісовичку наші малюнки, які намалювали на занятті з малювання. Малюнки у нас дуже гарні, Лісовичку вони обов’язково дуже сподобаються.
Час вирушати в подорож... Для того, щоб потрапити в казковий ліс нам достатньо заплющити очі і порахувати до трьох. Отже один.., два.., три... (Діти разом з вихователем потрапляють до імітованого лісу)
Вихователь: – Ось ми і потрапили до казкового лісу, подивіться як тут гарно. Ви пам’ятаєте як потрібно вести себе в лісі? (Діти пригадують правила поведінки в природі)
Щоб нам було веселіше йти до Лісовичка, давайте заспіваємо нашу улюблену пісеньку. (Діти йдуть співаючи пісеньку і зустрічають їжачка)
Вихователь: – Доброго дня, їжачок! Ми з дітками йдемо на День народження до Лісовичка. Чи не підкажеш нам як нам знайти його хатинку?
Їжачок: 
– 3 радістю допоможу! 
Вам хатинку покажу. 
Бо збираюсь в гості я, 
Друзі, до Лісовичка. 
Я старанно працював, 
Гарний килим вишивав. 
Та не встиг у се зробить. 
Прошу, вас, допоможіть.
Вихователь: - Ми з задоволенням тобі допоможемо.
2.1 Дидактична гра « Добери за формою»
( Кожна дитина отримує геометричну фігуру-частину килима, після чого знаходить на килимі відповідний отвір та заповнює його).
Їжачок: - Дякую, вам діти, за допомогу!
(Продовжують подорож, зустрічають зайчика. Вітаються.)
Зайчик: 
- На горбочку під ялинкою 
Я розклав свої морквинки. 
Цілий день я працював 
-Все морквинки рахував. 
Рахував, лічив, втомився! 
Так нічого й не добився!.. 
Прошу вас, допоможіть. 
Всі морквинки полічить.
2.2 Дидактична гра « Порахуй морквинки»
(Діти   отримують   індивідуальні   картки   з   зображенням   певної кількості морквин; позначають кількість цифрою.)
Вихователь: - Молодці, малята, гарно попрацювали.
Зайчик:  - Дякую, вам діти. Без вашої допомоги я б ще довго рахував і запізнився на День народження до Лісовичка.
Вихователь: - Зайчику, ми теж ідемо в гості до Лісовичка. Пішли з нами.
(Продовжують подорож)
Вихователь: - Малята, подивіться, як гарно в цьому казковому лісі! Давайте з вами трішечки відпочинемо і пограємо у веселу гру.
2.3 Дидактична гра « Де дзвенить дзвіночок?»
(Діти   по-черзі   підходять   до   вихователя,   заплющують   очі   та відгадують де дзвенить дзвіночок, називаючи напрям відносно себе)
(Після гри на галявину вилітає бджілка)
Бджілка: - Доброго дня малята!
Я маленька бджілка. 
Звуть мене Майя. 
Я без діла не сиджу, 
-Всюди я літаю, 
І смачнесенький медок 
З квіточок збираю.
Сьогодні День народження 
У Лісовичка. 
Тож квіти подарую 
Найкращі йому я.
Діти допоможіть будь ласка мені нарвати гарні квіти.
2.4 Дидактична гра «Збери букет»
(Діти діляться на дві команди. За вказівкою вихователя, або за допомогою умовної мірки І – команда збирає квіти «великі», II – команда – «менші», а «найменші» квіти залишають підростати. Кожна дитина зриває лише одну квітку.)
Вихователь: – Молодці, діти, гарно виконали завдання – допомогли бджілці. А зараз час знову продовжувати нашу подорож, бо нас усіх чекає Лісовичок.
( Зустрічають білочку яка сидить і плаче.)
Вихователь: – Діти, подивіться хто це тут сидить?! Що трапилось, Білочко? Чому ти плачеш?
Білочка: 
–	Ясьогодні рано встала 
Не гуляла — працювала. 
Поспішала в гості я, 
Дітки, до Лісовичка. 
Хоч ступала тихим кроком, 
Підсковзнулась ненароком. 
Розгубила всі гриби 
І смачні горішки. 
Я б зібрала їх до купи 
Та забила ніжку.
Вихователь: – Не плач, Білочко, ми з дітками тобі допоможемо зібрати гриби та горішки в кошики.
2.5 Дидактична гра « Чого більше грибів чи горішків ?» 
(Вихователь пропонує дітям викласти предметні картинки з зображенням грибів та горіхів на індивідуальних картках-кошиках, а також з’ясувати чого більше.) 
Білочка: – Я дуже вдячна вам за допомогу, малята. (Продовжують подорож. Підходять до хатинки Лісовичка.) 
Їжачок: - Ось ми і прийшли. Тут живе Лісовичок це його хатинка. (З віконця визирає Лісовичок. Виходить до дітей.) 
Лісовичок: 
- Добрий день, вам, любі друзі! 
Радий бачити усіх. 
Я чекав вас з нетерпінням, 
І дорослих, і малих. 
Я старанно готувався. 
Спік для вас смачний пиріг. 
Всіх цілую, обіймаю! 
Я, найкращих друзів маю!
(Лісовичок отримує подарунки, побажання, привітання від гостей.) 
Вихователь: – Крім  подарунків,  ми  ще хочемо  заспівати  тобі пісеньку « Каравай».
(Після пісні Лісовичок пригощає дітей смачним пирогом.) Вихователь: – Дякуємо тобі. Лісовичок, за смачний пиріг, а нам з дітками вже час вертатися у садочок, запрошуємо тебе і лісових звірят піти з нами. 
(Вихователь звертається до дітей)
– Для того, щоб нам  знову  швиденько повернутися у садочок, потрібно так само заплющити оченята і порахувати до трьох. Отже один.., два.., три... Ось ми знову у садочку. 
III. Підсумок заняття. 
Вихователь: – Чи сподобалося вам, діти, у казковому лісі?..

Отредактировано beautiful (2011-10-03 00:07:03)

+2

141

http://Заяча схованка
(Заняття для дітей 5-го року життя)

wwwsharemania.ru/0175262
это не мое, но хорошее. при желании можно использовать элементы.
конспект підсумкового заняття з проектної діяльності
для дітей старшої групи
«Космічна подорож» http://www.sharemania.ru/0174081

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:28:26)

+1

142

заняття "Все хочемо уміти" http://www.sharemania.ru/0170144
Заняття з ознайомлення з навколишнім світом
у середній групі.
Порівняння автобуса й тролейбуса
http://www.sharemania.ru/0174751

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:29:02)

0

143

Всем, всем добрый вечер!!! Девочки, поделитесь занятием по народознавству: "Український віночок"

0

144

http://dump.ru/file/5431220   КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ : " УКРАЇНА РІДНИЙ КРАЙ - ТИ ЙОГО НЕ ЗАБУВАЙ ! "
Конспект заняття : " СТРітЕННЯ " ( старша рупа )     http://dump.ru/file/5431627
Пожалуйста, обновите ссылки!
copy

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:29:36)

0

145

suzon! Я конечно извеняюсь. Но у меня к Вам вопрос. Неужели Ваши дети потянули такое занятие? ( "Україна рідний край - ти його не забувай") Они наверное у Вас супер - пупер развиты.  Завидую.

0

146

Девочки, а у кого есть занятия по Гавриш?

0

147

Девченки, всем приветик! Мое занятие "Український віночок". Дети справились, даже самой понравилось! (Особенно, если смотреть видео)

Младший возраст.

Отредактировано Лесик (2013-03-06 23:04:48)

+2

148

Занятие по развитию речи и логике "Чарівна скринька" (средняя группа)

http://ifolder.ru/images/download_1.jpg

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:32:09)

+1

149

Сфера життєдіяльності «Культура»
Пріоритетні лінії розвитку: художньо-естетичний, мовленнєвий, креативний
(6 рік життя)

Тема. Дивотвори на склі

http://dump.ru/file/5506690

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:33:32)

0

150

nat-nur написал(а):

Девочки, а у кого есть занятия по Гавриш?

нашла такое з "Дошкільне виховання"

http://dump.ru/file/5515469

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:34:08)

+1

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*