Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*


Конспекти занять українською мовою*

Сообщений 151 страница 180 из 187

151

http://dump.ru/file/5520671
Заняття 3-4 роки
http://dump.ru/file/5520675

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:34:41)

0

152

Комплексне заняття з математики
«Сюрприз від сніжинки» (для дітей молодшого віку)
http://dump.ru/file/5520677
КОНСПЕКТ  ІНТЕРАКТИВНОГО ЗАНЯТТЯ

http://dump.ru/file/5520681

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:35:19)

+2

153

http://dump.ru/file/5528847
Заняття з мовленнєвого розвитку з використанням сенсомоторики
(Середня група)

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:35:55)

0

154

http://dump.ru/file/5528932  додаток

http://dump.ru/file/5528935
Казка на новий лад "Колобок"

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:36:28)

0

155

ЗАГАДКИ ДЛЯ ПАЛЬЧИКІВ

http://dump.ru/file/5528945
http://dump.ru/file/5528946
http://dump.ru/file/5528950
http://dump.ru/file/5528953
http://dump.ru/file/5528954

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:37:01)

+1

156

спільн діяльність МАЦКЕВИЧ 01 2012.doc
Конспект занятия в младшей группе по сказке "Рукавичка"
воспитатель ДНЗ № 67 "Солнечный" г. Краматорск Мацкевич Лариса Николаевна

0

157

Конспект заняття
для дітей старшого дошкільного віку
з формування елементарних
математичних уявлень
з використанням методів ТРВЗ
Тема: „Зимові пригоди”
http://files.mail.ru/60X2JY

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:38:24)

+1

158

Конспекты занять по сферам (не мои ,нашла в интернете  )
Культура

http://dump.ru/file/5585948

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:42:29)

0

159

Люди http://dump.ru/file/5585959

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:43:43)

0

160

Природа
http://dump.ru/file/5585966

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:44:21)

+1

161

Я сам
http://dump.ru/file/5585970

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-27 16:45:02)

0

162

http://narod.ru/disk/40301485001/bida.doc.html          Заняття  з художньої літератури та природи в старшій групі

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:42:08)

+1

163

Девчонки, готовлюсь к аттестации. вот такое будет открытое занятие: "Хто ж такі пташки?", с использованием ИКТ

Хочеться, услышать отзывы, можно в личку.
Очень интересно ваше мнение.

Занятие провела - БОМБА!

Отредактировано Лесик (2013-03-06 22:17:07)

0

164

Конспект заняття
для дітей ІІ молодшої групи

Тема: „Доки зимно, доки сніг,
нагодуємо усіх”
http://dump.ru/file/5602613

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:43:15)

+1

165

Пропоную декілька занять В.Сухар  та інших авторів з розвитку мовлення
І для спорту й для розваг
http://depositfiles.com/files/5oldpt3dq
Веселе свято новорічне
http://depositfiles.com/files/blradc9re

0

166

Горобчик - славний хлопчик
http://depositfiles.com/files/nmf29zxid
Зимонька - пора весела
http://depositfiles.com/files/egnh21tcu

0

167

Графічний диктант для старшої групи
http://narod.ru/disk/41981864001.4f22a0 … t.jpg.html
І ще один графічний диктант http://narod.ru/disk/41982624001.2a9db2 … s.jpg.html

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:47:00)

+2

168

Девочки, может есть у кого-то конспекты занятий по Сухомлинскому для ясельной группы?

0

169

Нетрадиційне малювання "Місячна поверхня"--моє заняття для старшої групи                     http://yadi.sk/d/qtA9szwn23I5Z

Отредактировано Galinka (2013-01-23 11:59:55)

+2

170

Конспект інтегрованого заняття з дослідницькою діяльністю "Вода"
http://yadi.sk/d/hRuu9Fy185e06

Отредактировано sova (2013-08-19 22:45:51)

0

171

Код:
В ПОШУКАХ СКАРБІВ(середня група )КОМПЛЕКСНЕ ЗАНЯТТЯ(фізкультура, природа, математика)

Мета: Вправляти дітей в ходьбі по лаві. Стрибках в глибину, з обруча, в обруч, бігу змійкою.

Закріпити знання дітей про осінні зміни в природі, в житті рослин і тварин. Розширити уявлення про різноманітність рослинного світу. Закріпити поняття про підготовку птахів до зими. Розвивати спостережливість.

Здійснювати поступовий перехід від сприймання казкового змісту до математичних завдань. Вправляти дітей у кількісній і порядковій лічбі в межах 5 (серед. гр.), в межах 7 (ст.гр.), уміння рахувати зліва направо і навпаки. Закріпити вміння розрізняти трикутник, квадрат, прямокутник і круг, впізнавати їх.

Закріплювати вміння орієнтуватись у просторі (зліва, справа, позаду, попереду). Розвивати логічне мислення, пам'ять, формувати увагу, спритність, швидкість дій, уміння чути дорослого і товариша. Виховувати любов до природи та бережливе ставлення до них.

Матеріал: макет лісової галявини, геометричні фігури, шапочка, колобка, чарівна скринька, конверти. Зайчик, ведмедик, барабан, білочка, їжачок, м'ячик, собачка, лава, пеньочки, обручі. 

Хід заняття

- Діти, сьогодні, коли я йшла у дитячий садок зустрів мене листонош і передав вам ось цей пакет. А ну, давайте, ми подивимось, що це.

- Діти, це ж лист від самої королеви Математики. Читаю лист: “Я королева Математика заховала від вас, діти, скарб недалеко від свого замку. Хто на шляху до нього подолає всі труднощі, розв'яже задачі, виконує правильно всі завдання, то дійшовши до місця, де заховано скарб, буде його володарем. Отже, сміливо в дорогу!”

Сонце в мандрівку нас закликає 

І про дорогу оповіщає,

Ідіть, мої любі, під ноги дивіться,

Травам та квітам низько вклоніться

Несіть же їм ласку у кожній долонці

Разом з промінням осіннього сонця.

-Діти, а як ви думаєте, де могла королева Математика заховати скарб? (У лісі).

-Хто живе у лісі?

-Що росте у лісі?

За дверима чути звук сопілки. Усі прислухаються до музики. Входить добра Фея.

Фея: Я, добра Фея, і знаю, куди ви хочете подорожувати, адже Феї знають усе, що діється на світі. Та щоб знайти скарб, вам діточки, доведеться чимало подолати перешкод, бути сміливими. А я спробую. Вам, друзі, допомогти.

В-ль: Фея, а чи не хотіла б ти піти разом з нами.

Тоді рушаймо!

У подорож вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем.

І хто буде сумувати,

Також з собою ми візьмем

1. Високо в небі вітає нас сокіл-простягніть до нього руки (діти ідуть по колу, піднімаючись на носки).

2. Щоб швидше дістатися до лісу сядемо на «коника» (діти крокують, високого піднімаючи ноги, як «коник»).

3. «Коник» біжить і ми біжимо (легкий біг).

- Ось ми і приїхали до лісу (зупиняються біля декорації лісу). 

- Як тут гарно! Чисте повітря. Чисте повітря! Справді легко дихається. Діти, скажіть, чим ми дихаємо. (Повітрям). Дерева допомагають нам дихати, тому що вони очищають повітря. Чим більше дерев, тим більше чистого повітря. Запам'ятайте, що не можна ламати гілки, без потреби не рубати дерева, не палити в лісі вогонь.

- Діточки, щось не чути в лісі тепер співу пташок. А як ви думаєте, чому?

- Куди відлетіли птахи?

- Чому?

- Дітки, а що в нас взимку взагалі ніяких птахів немає? Я вам загадаю загадки, а ви спробуйте їх відгадати і тоді дізнаємось, які птахи в нас зимують.

Голос має хриплуватий

Колір пір'я сіруватий

Це розумна каркарона

Звати пташку цю... (ворона)

Хлопчик невеличкий

Сіру свитку має

Шукає він зернятка,

Цвіль-цвірінь співає. (горобчик).

Чоно-білу сукню маю

Всі новини в лісі знаю.

Блискуче краду ненароком,

А звуть усі мене... (сорока).

- Малята, то які птахи в нас зимують? А що вони їдять взимку? Як можна допомогти птахам взимку?

- Відпочили? Ідемо далі. Ось кладочка вузенька, по якій нам треба пройти через прірву. А оце пеньочки, між якими треба пробігти змійкою. І нарешті дві ямки, ми спочатку стрибаємо в одну, а потім в другу.

- Аж ось і хатка. Не знати хто в цій хатці живе. Давайте постукаємо.

Виходить ведмедик.

Ведмедик: Добрий день, малята! 

А куди ви так поспішаєте?

В-ль: Ми шукаємо скарб, який заховала королева Математики.

Ведмедик: Де знаходиться ваш скарб знає хитра лисичка-сестричка. Але перш ніж показати дорогу до неї, ви повинні виконати мої завдання.

Ведмедик дає скриньку, в якій різнокольорові конверти. Хтось із дітей виймає конверти (5 конвертів, для лічби сер. гр.)

- Давайте розглянемо конверти. Розкладемо в рядочок і полічимо. Скільки їх? Якого кольору перший? Другий? І т.д. і «полічи», на пряму і зворотну лічбу на сходинках і визначити як розміщені по порядку.

- В цьому конверті - привіт від лисички. Слухайте уважно завдання. “Від моєї квадратної хустини відрізали один кут. Скільки кутів тепер стало?

- А тепер вітання вам, дітки, від Кози-Дерези. Задачі на кмітливість.

- Скільки сонячок на небі?

- Скільки падає сніжинок?

- Скільки пальчиків на одній руці?

- Коли ми спимо?

- Скільки лапок у киці?

- Скільки очей у сови?

- Жовтий конверт пропонує гру “Фантазери”. Ми з вами трохи пофантазуємо. Складемо з геометричних фігур для зайчика хатинку.

- Скільки виклали хатинок?

- Скільки геометричних фігур використали?

- Скільки ось таких фігур?

- Скільки ось таких ?

- Скільки ось таких ?

- Чим відрізняється така фігура від такої ?

В червоному конверті завдання від їжачка. Їжачок пропонує гру «Відгадай, що де лежить?».

Вихователь кладе іграшки та 4 стільчики, розставивши їх по різні боки. Дитина має сказати, що, де лежить.

Ведмедик: Молодці! Добре виконали мої завдання. Ось послухайте і відгадайте, ще мою загадку.

Хто утік від діда й баби.

Хто зустрівся із зайчатком

І співає йому пісні? (колобок)

- Який колобок?

- На яку фігуру він схожий?

- Що він робить по стежині?

Ведмедик: Молодці! Колобок покотиться по лісовій стежині, а ви ідіть, будь-ласка за ним, і він приведе вас до Лисички.

Колобок котиться і співає пісеньку.

Я веселий колобок

Я усіх дітей дружок.

Я по засіку метений

Я на яйцях спечений

Під деревом сидить лисичка, і співає пісню. Я лисичка, я сестричка.

Діти: Добрий день, лисичко!

Лисичка: Добрий день малята-солодята!

- Лисичко, ми шукаємо скарб, який заховала від нас королева Математики.

Лисичка: Скажіть мені, будь ласка, як називається оце дерево? Якого кольору листочки? Чому? Якої форми? А яка пора року тепер?

Відгадайте ще загадку?

У вінку зеленолистім

У червоному намисті

Видивляється у воду

На свою чарівну вроду (Калина)

Підводиться калинонька.

(Дівчинка у вінку із калини)

В-ль: Дітки, подивіться, а Калина наша весела, зовсім не сумна.

- Калинонько, чому ти не сумна, скоро ж настане холодна зима?

Калина:

Ой, навіщо мені листя,

Коли вже іде зима,

Скину я листочки

І засну

Буду спати, буду ждати

Сонце, радість, весну.

В-ль: Тепер, діточки, зрозуміли, що кожна прекрасна у році пора.

Що добре, навіть коли дощик іде, 

Він землю напоює, життя їй дає,

І навіть похмурі і хмарнії дні

Бувають не дуже такі і сумні

Листочка: А ще пограйте зі мною в гру “Так, ні”,

- Риба плаває?

- Заєць літає?

- Хлопчик їсть хліб?

- У холодильнику гріють суп?

- Холодна зима?

- Колесо квадратне?

- Помідор синій?

- Сонечко зелене?

Лисичка: Вірно ви вирішили мої завдання. Ось вам скарб Королеви Математики.

Дістаю скриньку, відкриваю, показую. (В скриньці діти знаходять олівці, кольоровий папір, папір, ножиці, клей).

Діти дякують лисичці за допомогу і прощаються.

Отредактируйте сообщения, залив материал на файлообменик!

Отредактировано Ларочка (2012-05-14 20:48:20)

+1

172

Код:
На гостини до Весни.
Контрольне заняття для  середньої     групи.

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про характерні ознаки весни (явища навесні), про життя рослин, птахів, тварин; повторити правила поведінки у природному оточенні; закладати основи екологічної культури. Активізувати зв'язне мовлення, словник, вправляти у виразному співі пісень, читанні закличок, прислів'їв, у загадуванні загадок. Виховувати любов до народної творчості, розвивати уяву, мислення, увагу до поетичного слова, естетичні почуття. Формувати бережливе ставлення до живої природи,

Матеріал: загадки, заклички, вірші про пори року, прислів'я; екологічні заборонні знаки; площинні зображення двох дерев - у зимовому та весняному вбранні, а також різних дерев та листочків, весняних квітів, птахів; кружечки червоного, білого, жовтого та зеленого кольорів (для кожної дитини по чотири), "чарівна" торбинка; паперові пташки, ласощі.
Хід заняття
Під звучання мелодії А. Філіпенка "Веснянка" (в запису) діти заходять до зали, вітаються з гостями й сідають на килимок.
Вихователь. Діти, яку пору року нагадує вам ця мелодія? А зараз яка пора року? (Відповіді дітей). Так, сьогодні нас зібрала в цій залі улюблениця людей, тварин і рослин красуня Весна. Як ви гадаєте, чому вона найулюбленіша для всіх? (Відповіді дітей). Правильно, навесні все навколо оживає після холодної зими. Весна дарує нам тепло, красу, радість, квіти. Дарує кожному те, що йому потрібне і що він хоче мати. Ось чому в усіх любо й весело на душі.
Вихователь повідомляє дітям, що Весна запросила їх до себе на гостини. Ця мандрівка буде весела й цікава, але нелегка, бо попереду деякі випробування. Пропонує поглянути навкруги: чи не залишила Весна чогось незвичайного? Діти знаходять торбинку. Розв'язують її і виймають звідти конверт. Вихователь читає лист.
"Доброго дня, любі діти! Пишу вам я, Весна-Ясна. Ось ви й виросли, невдовзі попрощаєтеся з дитячим садком і підете до школи. Тож мені дуже хочеться, щоб ви гуртом завітали до мене -- відвідали моє Зелене Царство, познайомилися з моїми молодшими братиками та сестричками - рослинами, пташками, звірятами. Але щоб потоваришувати з ними, ви маєте відповісти на всі запитання й виконати всі завдання, які знайдете в торбинці. А коли прийдете до мене на гостини, будьте обережними, щоб не зашкодити тим, хто живе в парку, в лісі, на лузі й біля річки ".
Вихователь. То як, діти, виконаємо завдання Весни та її братиків і сестричок? (діти погоджуються). Ось перше випробування. Весна знає, що наш народ склав про неї багато загадок. їй цікаво, які ж загадки відомі вам. Діти загадують загадки про весну.
Де весна проходить, там травиця родить.
Старий дід мости намостив, молода прийшла - мости розвела.
З кінцем зими прийде вона,
Улюблениця всіх... (весна).
Тільки сонечко пригріло, То й розтанув білий килим.
Клен радіє - певно, зна:
В гості йде до нас ... (весна). Вихователь. А які прислів'я про весну ви знаєте? Діти розповідають прислів'я.
Проліски - очі березня.
Грак на горі - весна надворі.
Навесні згори припікає, а знизу морозить.
В березні кожух і без ґудзиків теплий.
Прилетів лелека - весну приніс здалека.
В квітні ластівка день починає, а соловей закінчує.
Квітневий день рік годує.
Сон на зиму відклади, а діло в квітні зроби.
Травень ліс наряджає, літо в гості чекає.
Хто спить весною, той плаче зимою.
Хочеш їсти калачі - не спи весною на печі.
Вихователь. Колись давно наші прадідусі та прабабусі веселими піснями закликали в гості чарівницю-весну. А ви знаєте якусь веснянку? (Діти водять танок "Ой минула вже зима"). Я гадаю, Весна задоволена вами. Зазирнемо знову в торбинку й подивимося, що Весна нам іще приготувала. 
Виймає другого конверта, читає лист:
"Посилаю вам чотири кольорових кружечки. Скажіть, якій порі року відповідає кожний колір ? (Діти називають). Пропоную пограти у гру "Пори року". Нехай вихователька зачитає вам ось ці рядки з віршів, а ви маєте визначати, про яку пору року йдеться, і піднімати кружечок відповідного кольору ". Діти грають у гру.
Все оживає, і все розквітає,
Теплий вітрець нас усіх звеселяє.
Всюди струмочки веселі біжать,
З вирію друзі пернаті летять. (Весна)
Де не гляну я надворі -
Всюди бачу білий колір.
Ліс, і поле, і діброва
В білі вбралися обнови. (Зима)
Сад дозріває, річка тече,
Над головою сонце пече. (Літо)
В зеленім лісі побував
Якийсь художник - і поволі
Дерева перефарбував
У золотисто-жовтий колір. (Осінь)
Вихователь. Чому весна має зелений колір? (-- Зеленіють травичка, кущі, дерева). А чому навесні все зазеленіло? (-- Пригріло сонце, й стало тепліше). Як називаються дерева, які навесні вдягаються в листя, а восени скидають його? (-Листяні). Назвіть ЇХ. (-- Береза, клен, каштан, дуб, тополя...). А як називаються дерева, які не скидають свого зеленого вбрання? (- Хвойні). Назвіть їх. (-- Сосна, ялина, туя, кедр, смерека, модрина). Пригадайте дерева, які ростуть на ділянці нашого дитячого садка. (Діти називають).
Проводиться гра "З якого дерева листочки?".

Вихователь виставляє зображення різних дерев і виймає з третього конверта листочки, які надіслала Весна: діти мають віднайти кожному його маму -деревце. 
Вихователь. Молодці, добре впоралися ще з одним завданням Весни. Всі листочки віднайшли своїх мам. 
А зараз ви слухатимете музику та мої слова і під них уявлятимете себе маленькими деревцями. Ось так.
"Я - дерево. Я росту у весняному лісі. Мої ноги - то коріння у прохолодній землі. Моє тіло -- міцний стовбур, мої руки -- тоненькі гілочки. Вони піднімаються до неба, відчувають сонячне тепло, вбирають його, і воно розливається по всьому тілу. Я - дерево. Я бавлюся з вітром, який гойдає мої тоненькі гілочки. Я вмиваюся краплинами дощу йрадію його прохолоді. Я-- дерево".
Діти медитують у супроводі тихої мелодії та неспішних слів дорослого.
Вихователь. Уже нашим деревам, квітам, кущикам і травичці пити захотілося. Давайте допоможемо їм - закличемо дощик. (Діти промовляють закличку "Іди, іди, дощику"). Який веселий весняний дощик! Усі йому раді, всіх він напуває своєю водичкою. Пригадайте, які дощі були восени. (--Холодні, сильні, з вітром, сумні). А тепер давайте запросимо до себе весняне сонечко. (Діти промовляють закличку "Вийди, вийди, сонечко"). Ви гарно закликали сонечко, то вже й квіти розквітли. Які весняні квіти ви знаєте? (Діти називають). А які квіти з названих вами ростуть у наших квітниках? (Відповіді дітей).
Проводиться гра "Лісові квіти". Вихователь показує зображення різних квітів (із четвертого конверта від Весни). Діти плескають у долоні, коли демонструється весняна лісова квітка.
Вихователь. Бачу, ви знаєте різні квіти. Вони прикрашають наше життя. А хто дарує нам радість своїм щебетанням та співом? (- Птахи. Вони радіють весні, співають веселі пісні). Ще якою важливою справою вони займаються? (Відповіді дітей). Правильно, навесні птахи в'ють гнізда, відкладають яйця, висиджують пташенят. До нас повертаються птахи, які зимували в теплих краях.
Проводиться гра "Птахи, що зимують, та перелітні птахи".
Дітям роздають картинки (з п'ятого конверта). Ті, в кого зображення птахів, які зимують, підбігають до зимового дерева, а ті, в кого перелітні, -до весняного. Гра повторюється кілька разів.
Вихователь. Чому перелітні птахи навесні прилітають до нас, а не залишаються в теплих краях? (Відповіді дітей). Так, птахи завжди повертаються туди, де вони з'явилися на світ і зросли. Вони мостять гнізда й виводять пташенят на рідній землі. На зиму ж відлітають у вирій, щоб наступної весни знову повернутися до нас. А яку користь приносять птахи? (- Вони знищують комах -- шкідників саду, лісу). Як ми турбувалися про них узимку? (-- Підгодовували насінням, крихтами).
Проводиться рухлива гра "Котилася торба". 
Повторюється кілька разів.

Вихователь пропонує наступне завдання Весни (з шостого конверта): пригадати назви мешканців лісу - звірів. Діти пояснюють, що таке дикі тварини, називають їх, розповідають про зміни в житті їжачків, білочок, зайців, ведмедів навесні.
Вихователь. Ви багато дечого знаєте, і Весна зі своїми друзями задоволена вами. Вони чекають на вас - запрошують до себе на гостини: до парку, лісу, річки, на луку. Але перш ніж ми підемо, давайте пригадаємо, як узагалі треба поводитися на гостинах. (- Треба бути чемним, не галасувати, не смітити, нічого не ламати). У природи також є свої закони і правила поводження. Весна зі своїми друзями хочуть вам про це нагадати за допомогою ось таких знаків (виймає іх із сьомого конверта). Ці знаки називають заборонними, тому що вони забороняють робити зле для живої природи.
Діти розглядають та обговорюють знаки.
НЕ СМІТИ
Гуляючи на природі, не слід засмічувати місця свого перебування. Не можна залишати "на згадку" про себе пляшки, бляшанки, клапті паперу, поліетиленові торбинки тощо. Об бляшанку можуть поранитись і тварина, і людина; а різні побутові рештки забруднюють землю, заважають рости рослинам.
НЕ РВИ КВІТИ
Коли зірвати квітку, вона перестає пахнути, швидко в'яне й помирає. Раніше люди не знали цього правила, а багато хто не зважає на нього й сьогодні. Це призвело до того, що чимало квітів зникли взагалі, й зараз ми не можемо милуватися їхньою красою.
НЕ РУЙНУЙ
У мурашниках живуть мурашки, а вони корисні для природи. Мурашки розпушують землю, щоб туди краще проходили повітря та вода; вони збирають рештки із землі, щоб вона була чистою, родючою; знищують шкідників рослин.

Срочно отредактируйте сообщение, залив материал на файлообменник!

Отредактировано Ларочка (2012-05-14 20:49:59)

+1

173

Сценарій казки "Колосок"

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:49:45)

0

174

моє підсумкове заняття у старшій групі "На допомогу Капітошці"
http://dump.ru/file/5755470

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:50:14)

+1

175

http://files.mail.ru/S0WU0C
інтегроване заняття з українознавства, математики, аплікації та сенсорики в II молодшій групі)

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2013-05-28 10:50:45)

+2

176

kvitochka написал(а):

Пропоную Вам підсумкове заняття за осінній період для 1 молодшої групи. Заняття - дуже цікаве, основне - дітям дуже сподобалось і принесло масу позитивних емоцій! http://forumupload.ru/uploads/0000/15/89/40860-5.gif

http://www.sharemania.ru/0236136

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2011-10-26 13:50:33)

огромная просьба к вам - пожалуйста. обновите ссылку или выставите еще раз. очень нужно такое занятие - сегодня сообщили, что надо дать открытое занятие на район. заранее спасибо.
колеги вихователі - поділіться, будь -ласка. конспектами занять . потрібне інтегроване заняття - з  математики, природи, фізкультури для молодшої-середньої групи. діти 3-4 роки. маю провести відкрите заняття в кінці листопада. наперед  усім дякую

Отредактировано maruska (2012-10-05 12:39:09)

0

177

Використання інноваційних технологій при розв’язанні проблеми мовленнєвого та креативного розвитку дошкільнят
            Сучасний освітній процес, впровадження Базової програми вимагають від педагогій нового підходу до своєї діяльності, впровадження новітніх форм, методів і технологій виховання, розвитку і навчання дітей.  Сучасний дошкільний навчальний заклад – це місце, де дитина отримує досвід широкої емоційно-практичної взаємодії з дорослими й однолітками у найбільш важливих для її розвитку сферах життя. Тому педагоги всі свої зусилля спрямовують на забезпечення відповідних умов для становлення життєво компетентної, самосвідомої, творчої особистості. Керуючись у своїй роботі принципом особистійсно орієнтованого підходу до виховання дітей, наші педагоги широко використовують і творчо опрацьовують інноваційні освітні технології.
               Заняттям з розвитку зв’язного мовлення дітей  в усіх чинних сьогодні програмах з дошкільного виховання надається приорітетне значення. Увесь педагогічний процес ґрунтується на особистісно орієнтованій моделі виховання. Серед форм роботи з дітьми переважають заняття – гра, міні заняття, дидактичні ігри для розвитку уяви та словотворення, розповідання зі складанням схем та моделей. Велика увага у процесі мовленнєвого розвитку дітей приділяється розвитку дрібної моторики пальців рук, дихальним вправам, вправам на релаксацію, читанню віршів з руховим супроводом, логоритміці.
               Діти, навчені вільно висловлюватись, логічно будувати усні розповіді, порівняно легко навчаються робити це й письмово. Що легше дитині вдається усний монолог, то вправніше вона відтворить його на письмі. Таким чином, базою для успішного письмового висловлювання думок у шкільні роки є розвиток мовлення дитини ще до того, як вона піде до школи.
              Показниками результативності використання інноваційних технологій у вахованні й розвитку малят є добра готовність дітей до школи та подальшого життя.

0

178

Код:
онспект занятия по ознакомлению с художественной литературой
            детей2младшейгруппы.  Сказка  «Теремок».

Цели:Учить детей эмоционально воспринимать   содержание сказки, Учить детей узнавать героев по загадке ,запоминать действующих лиц и последовательность действий .

         Развивать речевую активность детей, умение вступать в диалог. Упражнять в словообразовании : терем-теремок, не низок – не высок, мышка - норушка, лягушка – квакушка, зайчик - побегайчик, лисичка-сестричка, волчок-серый бочок, косолапый медведь.

Формировать умение использовать различные способы получения информации, умение задавать вопросы, формировать интонационную выразительность речи.

            Воспитывать у младших дошкольников дружеские взаимоотношения, доброжелательность, желание прийти на помощь; способствовать созданию у детей радостного эмоционального настроя; формировать любовь к художественной литературе.

Материалы и оборудование: корзинка, настольный театр «Теремок», текст сказки, загадки.

Предварительная работа:

1. Чтение русских народных сказок.

2. Рассматривание иллюстраций к русским народным сказкам.

3. Обыгрывание сказки «Колобок», «Репка» с помощью настольного театра.

4. Разгадывание загадок.

5. Настольная игра  «Сложи сказку»,

   пазлы по сказкам, словесно – дидактическая игра «Кто тянул  репку?»,

   дидактическая игра по сказкам «Выкладывание сюжетных картинок в определённой    

   последовательности».

План-конспект.

Ход занятия:

Воспитатель входит с корзинкой. В ней лежат герои настольной  р.н.сказки  « Теремок»

Воспитатель:
По дорожке в сад я шла .И корзиночку нашла.
А в корзинке  разные животные.. Хотите, чтобы они  к нам вышли?   Значит надо отгадать загадки. Слушайте внимательно!

В-ль загадывает загадку :

Маленький, беленький по лесочку прыг-прыг,

По снежочку тык-тык. (Заяц)

                                      ***

По земле скачет, по воде плывет. (Лягушка)

                                     ***

Кто зимой холодной ходит злой, голодный. (Волк)

                                     ***

Рыжая плутовка, хитрая, да ловкая,

В сарай попала, кур пересчитала. (Лиса)

                                      ***

Зимой спит- летом улья ворошит. (Медведь )                                    

                                      ***

Кто под полом таится, кошки боится? (Мышь)

Дети отгадывают загадки. По ходу отгадывания воспитатель выставляет на стол фигурки животных из плоскостного театра.
Воспитатель: Вот и корзинка пуста, а у нас много гостей.  

В-ль: Где живет мышка?

Дети: В норке.

В-ль: А лягушка?

Дети: В болоте

В-ль: А зайчик?

Дети: Под кустом.

В-ль: А лиса где живет?

Дети: В норе.

В-ль: А волк?

Дети: В логове.

В-ль: Как называется дом медведя?

Дети: Медведь живет в берлоге.

Воспитатель:Ребята, в какой сказке эти звери все вместе встретились?  
Дети: «Теремок.»
Воспитатель: И у нас  есть теремок.
Дети встают у стульчиков.

Пальчиковая гимнастика «Теремок».

На поляне теремок     --------------------------     сделать крышу ладонями над головой.

На дверях висит замок-------------------------    руки сцепить в замок перед грудью.

Из трубы идёт дымок----------------------------   соприкасаться кончиками пальцев по очереди,

                                                                         делая     колечки.

Вокруг терема забор-----------------------------   перед собой  поставить ладони.

Чтобы не забрался вор-------------------------    хватательные движения руками.
Тук, тук, тук,   тук, тук, тук-----------------------   кулачками друг о друга.

Открывайте, я ваш друг--------------------------  развести руки в стороны.

       

В-ль: Сейчас я вам расскажу эту сказку, а звери мне помогут её показать.

Сказка «Теремок».

Педагог рассказывает сказку с одновременным показом настольного театра.

В-ль: Вот какая замечательная сказка о дружных животных. Как она называется ?«Теремок». Назовите тех, кто поселился в домике- теремке?

Ответы детей.

В-ль: Как просились в теремок звери?

Ответы детей.

В-ль: Что они говорили?

Ответы детей.

В-ль: Вспомните, какие в сказке у каждого зверька прозвища?
    зайка- побегайка, лягушка- квакушка, мышка- норушка, лисичка- сестричка, волчок- серый бочок,

медведь косолапый.
Воспитатель:    Молодцы. Вот и сказочке конец, а нашим героям пора в свою сказку. Скажем им – до свидания. И пригласим ещё к нам прийти.

Отредактировано Ларочка (2013-01-17 15:20:38)

0

179

Конспект бесіди "Зима-чарівниця"

https://yadi.sk/i/5Y5M0t4YiHaVo

Отредактировано NaTiK (2015-08-05 17:02:02)

0

180

добрый вечер девочки срочно нужно занятие развитие речи + аппликация   для  втрой младшей группы поделитесь интересными идеями

0

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » Конспекти занять українською мовою*