Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ”

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » СХД ТА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ*


СХД ТА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ*

Сообщений 1 страница 30 из 62

1

Может немного не по теме : разукрашки " Рушники"
http://s61.radikal.ru/i173/0909/cf/4341b3a5b679t.jpghttp://s16.radikal.ru/i190/0909/35/ab9bf9f7a287t.jpghttp://i022.radikal.ru/0909/f6/5582bea0019at.jpghttp://s54.radikal.ru/i146/0909/10/27d9ed769ff1t.jpghttp://s55.radikal.ru/i149/0909/93/56039f517c63t.jpg

Отредактировано beautiful (2009-09-05 11:34:41)

+3

2

Уважаемые,  коллеги ! Нашла интересный материал " Свята українського народу"  http://ifolder.ru/23325355

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:09:26)

+3

3

Девочки предлагаю в этой теме выставлять занятия, консультации по СХД и народным ремеслам

0

4

Народные ремёсла (занятие- керамика)
Народные_ремсла.Фея_4doc.doc

http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif ТатьянаБ

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2012-05-21 12:41:10)

+1

5

Татьяна Б http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif

Заняття -  ткацтво і килимарство

Народные_ремсла_Фея5.doc

Пожалуйста, обновите ссылку!

Отредактировано beautiful (2012-05-21 12:46:54)

+1

6

Код:
Татьяна Б  
[color=red]Ознайомлення з вишивкою[/color]

Мета: розкрити красу українських вишиванок, багатство їх кольорів, різноманітність орнаментів, їх видів і форм; збагатити знання про цей давній вид декоративно-прикладного мистецтва; познайомити дітей зі звичаями та обрядами, пов'язаними з вишиванками.

Обладнання: вишиті рушники, сорочки, серветки тощо.

Підготовча робота: розгляд вишивок, вивчення пісень та віршів про рушник, бесіда з дітьми про символи та обереги нашого дому.

Хід заняття

Дітей запрошують у світлицю, прикрашену вишиваними виробами.


Вихователь промовляє слова із пісні:

З вечора тривожного аж до ранку
Вишивала дівчина вишиванку.
Вишивала дівчина, вишивала,
Чорну і червону нитку брала.


Оголошення теми заняття та актуалізація знань дітей про вишиванки та мистецтво вишивання.


Розповідь педагога про мистецтво вишивання. Зосередження уваги на красі виробів, їх різнобарвності та різноманітності.

Прихід Берегині (хтось із дорослих).

— Я прийшла до вас, щоб вчилися берегти та любити рідну землю, природу, свої пісні. Принесла в дарунок цей вишитий рушник. Подивіться, як грає він барвами!..


Розгляд та опис рушника.


Знайомство зі знаками-символами, які дійшли до нас із давніх часів, коли люди навчилися створювати нескладні малюнки з умовних знаків.

Примітка. Педагог може використати уривки із книги В. Скуратівського «Берегиня», а також виготовлену заздалегідь таблицю умовних знаків-символів.


Розгляд оберегів і знаків-символів на рушнику. Відповіді на запитання про використання рушників у сучасному житті.


Розповідь вихователя (або Берегині) про звичаї, пов'язані з вишиванками.

— Кожна дівчина повинна була вміти прясти, шити, вишивати і про посаг собі дбати. Навіть прислів'я таке було: „Як не вміє дівка шити, прясти, вишивати, буде вік свій дівувати”. Тому змалечку дівчина привчалася до роботи. Довгими зимовими вечорами збиралися дівчата на вечорниці й обов'язково пряли або вишивали. При цьому ще й пісні співали, танцювали, просто розважались. Потім кращі вишиванки, сорочки, хусточки дарували хлопцям, які їм подобалися. Коли приходив час сватання, дівчина мусила старостів і молодого перев'язувати своїми рушниками на знак згоди.

— Молодята стають на рушничок вишиваний, який називають ще рушником щастя, бо дівчина чи її мати душу вкладали у вишивання, а обереги на ньому мали оберігати молодят від зла.

— А ще був звичай дарувати рушник на згадку, коли дорога людина вирушала в далеку путь. Такий рушник з оберегами мав теж берегти від злої долі та нагадувати про рідну домівку, про лагідні й добрі матусині руки.


Узагальнююча бесіда про вишиванки.
На закінчення звучить «Пісня про рушник» (сл. А.Малишка).

Отредактировано beautiful (2010-06-01 21:19:54)

0

7

Код:
Татьяна Б  Знайомство з витинанкою
Мета: познайомити дітей з одним із видів народного декоративного ужиткового мистецтва — витинанкою; дати інформацію про різноманітність форм та візерунків витинанок; виховувати естетичний смак, здатність відчувати красу, викликати зацікавленість і бажання навчитися виготовляти витинанки. 

Обладнання: різні за формою, розміром, кольором, візерунками витинанки.

Підготовча робота: розгляд малюнків із зображенням інтер'єрів давнього житла. Відвідування краєзнавчого музею.

Примітка. Заняття бажано провести у кімнаті чи куточку народознавства, заздалегідь прикрасивши столи, полиці та інші предмети витинанками.

Хід заняття

Актуалізація знань, одержаних під час підготовчої роботи.


Складання розповідей за ілюстраціями із зображенням давнього житла.

Розгляд інтер'єру світлиці або куточка народознавства. Введення до словника дітей поняття «світлиця».

— Діти, подивіться, як гарно у нашій світлиці. А знаєте, чому я сказала «світлиця»? Колись світлицею називали найкращу, найзатишнішу кімнату в хаті. Жінки-українки з давніх-давен прикрашали свої оселі. Було чисто і затишно скрізь. З тих часів дійшло до нас прислів'я: «У хаті як у віночку, і сама сидить як квіточка». А хто ця квіточка? — Господиня, яка чимало праці докладала, щоб у хаті було затишно та гарно. Запам'ятаймо це прислів'я і намагатимемося, щоб у нашій груповій кімнаті та в садочку був завжди порядок.


Підсумкова бесіда про інтер'єр.

— Ми вже з вами розглядали інтер'єр хати на малюнках, бачили в музеї давні речі вжитку. Пригадайте, що таке інтер'єр (внутрішнє оздоблення, тобто вбрання приміщення). Що було у хаті? Назвіть давні речі, якими колись користувались (прядка, жорна, дерев'яні ночви тощо). Чим прикрашено хату (образи, рушники, квіти, вазони; розмальовані квітами піч, грубка, скриня тощо)?

Вихователь узагальнює відповіді дітей.


Розповідь про витинанки.

— Сьогодні я вам розповім, чим ще у давні часи в нашому рідному краї прикрашали хати. Це були витинанки. Так їх називали, оскільки вони витиналися, вирізалися з паперу. Витинанки використовувалися замість серветок у буфетах-креденцях. Ними прикрашали образи під склом.
Розгляд та опис витинанок.

Отредактировано beautiful (2010-06-01 21:24:42)

+1

8

Татьяна Б http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif
Ліплення

    Зображувальна діяльність дітей включає такі види занять, як малювання, ліплення, аплікація. Кожен з цих видів має свої можливості у відтворенні уявлень дитини про оточуючий світ.
http://ifolder.ru/23325527

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:20:22)

+1

9

Татьяна Б http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif
Друга молодша група (3-4 роки)

    „Цукерки Для ляльки”.

    Завдання. Вчити дітей прийому ліплення (розкочувати шматочки глини між долонями рук прямими рухами та утворювати стовпчики); закріпити вміння відривати шматочки глини відповідної пропорції; викликати бажання виліпити солодощі для ляльки.

    Матеріал: глина, дошки, лялька.

    Методичні поради. Повідомити дітям, що до них у гості прийшла лялька Тетяна і потрібно зліпити для неї цукерки.

    Показати прийом ліплення: відщипнути невеличкі шматочки глини від великого шматка та розкачати стовпчики. Закріпити з дітьми прямі рухи рук у повітрі. Якщо буде потреба, показати індивідуально. Спонукати дітей до роботи.

    Діти ліплять цукерки. В кінці заняття вихователь збирає їхні роботи й імітує частування ляльки і від імені ляльки дякує дітям за солодощі.

    «Морквинки для зайчика».

    Завдання. Вчити дітей ліпити з глини подовжені форми — морквинки, закріпити прийоми ліплення (заокруглення та загострення кінців стовпчиків), розвивати у дітей ігровий задум, виховувати доброзичливе ставлення до тварин.

    Матеріал: глина, дощечки, іграшка-зайчик, зразок виліплених морквинок.

    Методичні поради. Показати готові морквинки, звернути увагу на їх форму, нагадати прийом ліплення стовпчиків і показати, як утворити нову форму — подовжений конус. Діти ліплять морквинки. Вихователь стежить, щоб діти точно передавали форму предмета. Потім усі роботи розглядають і частують зайчика.

     «Башточка».

    Завдання. Вчити дітей ліпити предмет із кількох частий. Навчити прийому здавлювання та розплющування глини і утворення потрібної форми — диска, закріпити вміння з'єднувати частини накладанням та притискуванням їх. Виховувати бажання доводити справу до кінця.

    Матеріал: глина, дощечки, готова іграшка, зразок виліплений вихователем.

    Методичні поради. Вихователь показує зразок, разом з дітьми розглядає і уточнює, з яких частин складається башточка. Потім розповідає, як ділити глину, на скільки частин, показує прийом розкочування, здавлювання та розплющування глини для утворення потрібної форми. Пропонує показати у повітрі потрібні рухи. Далі діти приступають до ліплення. Педагог стежить, щоб діти передавали різницю дисків за величиною, відщипували зайву глину, порівнюючи із зразком. Готові іграшки збирають і розглядають. Після того, як вони висохнуть, в другу половину дня їх розфарбовують гуашшю. Можна організувати виставку іграшок у куточку батьків.

     За задумом дітей.

    Завдання. Вправляти дітей у використанні набутих навичок та вмінь під час створення предметів. Розвивати вміння самостійно обдумувати тему ліплення, розвивати творчість.

    Матеріал: глина, дошки, зразки іграшок виліплених на попередніх заняттях.

    Методичні поради. Нагадуємо дітям про те, що вони робили на попередніх заняттях, уточнюємо прийоми ліплення. Пропонуємо виліпити предмети за бажанням. Діти розпочинають роботу. Вихователь допомагає тим, кому важко обрати тему. У кінці заняття збирають роботи, проводять аналіз.

0

10

Татьяна Б http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif
Середня група (4-5 років)

    «Літак».

    Завдання. Продовжувати вчити дітей ліпити предмети з кількох частин, використовуючи знайомі прийоми (розкочування глини прямими рухами рук, заокруглення та загострення кінців, накладання частин та їх притискування). Закріпити вміння ділити глину на 3 частини відповідно до зразка. Виховувати самостійність.

    Матеріал: дощечки, стеки, глина, іграшковий літак та зразок літака виліплений вихователем.

    Методичні поради. Вихователь показує дітям іграшковий літак, потім зразок. Звертає увагу на те, з яких частин складається іграшка, і пояснює прийоми ліплення. Далі пропонує дітям виліпити літак. В кінці заняття роботи збирають, діти вирішують, у кого вийшло найкраще.

     «Зайчик».

    Завдання. Учити дітей створювати образ із знайомих форм (куля, стовпчик), використовуючи набуті вміння та навички, працювати із стекою для передачі характерних ознак, з'єднувати частини, щільно притискуючи та примазуючи їх. Розвивати творчість.

    Матеріал: дощечки, стеки, ганчірки, глина, зразок.

    Методичні поради. Вихователь пропонує загадку про зайчика. Потім разом з дітьми розглядає іграшкового зайчика. Звертає увагу на форму тулуба і голови, вух та лап, хвостика. Пояснює прийоми ліплення тулуба, в основі якого — куля (розкочуємо глину прямими рухами рук та утворюємо 2 стовпчика, які потім сплющуємо та загинаємо), лап, хвостика. Зроблені частини з'єднує. Закріплює з дітьми послідовність ліплення та з'єднання частин. Готові роботи виставляються у куточку батьків.

Старша група (5-6 років)

    «Коник». (За мотивами української кераміки.)

    Завдання. Вчити ліпити фігурку коника із цілого шматка глини, надавати їй характерних ознак, використовуючи різні прийоми. Розвивати творчість, виховувати любов до тварин.

    Матеріал: дощечки, стеки, вологі ганчірки, глина, скульптури малих форм.

    Методичні поради. Вихователь разом з дітьми розглядає керамічного коника. Запитує у дітей: З чого треба почати ліпити? Які прийоми при цьому можна застосувати? Як можна використати стеку? Звертає увагу дітей на спосіб ліплення, яким можна виліпити коника. Показує прийоми ліплення окремих деталей. Пропонує 2 — 3 дітям розповісти про послідовність виконуваної роботи. Діти працюють. В кінці заняття разом з дітьми розглядаються та аналізуються вироби, відбираються найбільш вдалі для виставки.

    «Зоопарк». (Колективне ліплення.)

    Завдання. Вчити дітей самостійно визначати зміст своєї роботи, доводити задум до кінця. Закріплювати різноманітні прийоми ліплення, вміння розповідати про свою роботу та роботу товаришів, оцінювати вироби.

    Матеріал: дощечки, стеки, глина, вода у мисочках для змочування пальців, ганчірки, ілюстрації з книжок, картинки, зразки виліплені дітьми та дорослими.

    Методичні поради. Вихователь пропонує дітям згадати, які звірі живуть у зоопарку, кого вони бачили. Дає змогу дітям розглянути малюнки, зразки звірів, виліплених дорослими та дітьми. Спонукає дітей до самостійного вибору теми. Розпитує кількох з них про їх задум та прийоми ліплення. У процесі роботи стежить, щоб діти використовували різноманітні і правильні прийоми. В кінці заняття разом з дітьми аналізує роботи. Усі вироби розміщує на загальній дошці.

0

11

Татьяна Б http://s52.radikal.ru/i136/0812/f9/196ccc0043a0.gif

Підготовча до школи група (6-7 років)

«Діти грають у м'яч».

Завдання. Закріпити вміння дітей ліпити людину, передавати форму та пропорції частин її тіла. Вправляти у використанні різних прийомів ліплення. Розвивати почуття композиції.

Матеріал: дощечки, стеки, глина, мисочки з водою та ганчірки, зразки фігурок виліплених дорослим.

Методичні поради. Вихователь розглядає з дітьми різні зразки фігурок, звертає увагу на пропорціональне співвідношення частин тіла. Закріплює з дітьми прийоми ліплення фігур людини, передачі рухів. Діти виконують роботу. Педагог стежить, щоб вони використовували раціональні прийоми ліплення. Готові роботи аналізуються та об'єднуються у композиції.

«Виноград». (Барельєфне ліплення.)

Завдання. Вчити робити на глиняній пластині барельєф (прийом наліплювання невеликих шматочків глини), розвивати вміння порівнювати різні способи відображення — об'ємне, напівоб'ємне (у барельєфі), розвивати уявлення, творчість.

Матеріал: глиняні пластини, стеки, глина, вологі ганчірки, мисочки з водою, картинки з ілюстрацією барельєфного ліплення, зразки виліплені дорослим.

         Методичні поради. Вихователь показує зразки та малюнки з барельєфним ліпленням. Звертає увагу на застосування прийомів ліплення, пояснює, як робити виноград та листя. Пропонує створити свою композицію. В кінці заняття аналізуються вироби, відбираються кращі для виставки у куточку батьків.

+1

12

Разрисуем рождество  http://files.mail.ru/TTQBOV

Немного с опозданием  Св. Миколай
http://ifolder.ru/23325750

АПЛИКАЦИЯ В ДЕТСКОМ САДУ
http://ifolder.ru/23325785

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:30:34)

+2

13

Творчість Марії Приймаченко
Основи петриківського розпису
про писанки

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:34:00)

+3

14

Народознавство в дитячому садку (матеріал для розповідей вихователя, оформлення наочності тощо)

Скрытый текст:

Для просмотра скрытого текста - войдите или зарегистрируйтесь.

Отредактировано beautiful (2012-05-21 15:23:14)

+5

15

Немного теории по художественно-речевой деятельности (худ.литературе) по программе А.Богуш "Витоки мовленнєвого спілкування"
http://ifolder.ru/23325964

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:38:41)

0

16

девочки может кому пригодится рисование кисточкой для клея

http://i066.radikal.ru/0911/d6/a2f680aee462t.jpg http://s41.radikal.ru/i093/0911/ec/bedf9ea291c8t.jpg http://s48.radikal.ru/i121/0911/35/1beb352ab678t.jpg http://s56.radikal.ru/i151/0911/5b/b3817a4240act.jpg
http://i063.radikal.ru/0911/64/11a8a76c7dc0t.jpg    http://i045.radikal.ru/0911/b8/71d3a670ff83t.jpg

Отредактировано beautiful (2010-01-11 21:37:45)

0

17

Девочки! В свое время я писала опыт работы по петриковке ( Петриковская росспись) Могу выложить если кому надо!!Там есть и практический материал и тот который можно использовать для работы с родителями!!!
[Дагностична картка для виявлення практичних вмнь

http://ifolder.ru/23326031

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:42:43)

+1

18

Вплив народознавчого матералу на емоцйно - чуттву

дидактические игры и упражнения которые направлены на закрепление знания о петриковской росписи

http://ifolder.ru/23326126

Отредактировано beautiful (2011-05-04 12:57:58)

+1

19

композиційні основи петриківського розпису

конспекти гурткових занять з навчання дітей петриківського розпису у дитячому садку.

http://ifolder.ru/23328649

Отредактировано beautiful (2011-05-04 14:59:16)

+1

20

Заняття на яких навчають елементам петриківського розпису ( гурткова робота з обдарованими дітьми)

http://ifolder.ru/23328844

Отредактировано beautiful (2011-05-04 15:07:57)

+1

21

Продовжуючи викладати матеріал по навчанню дітей петриківського розпису

Скачать файл Основи декоративного петриквського розпису.doc
Скачать файл Орнтовний план роботи гуртка.doc
Скачать файл ПЕТРИКВСЬКИЙ РОЗПИС.doc

Пожалуйста, обновите ссылки!

Отредактировано beautiful (2012-05-21 15:28:28)

+1

22

Приветики всем форумчанам! Я у Вас новенькая. Может когото интересуют сценарии праздников Покровы, Св. Миколая, Великдень.  Только подскажите как их выложить.

0

23

Катруся написал(а):

Только подскажите как их выложить.

посмотрите здесь Как прикрепить файл к ответу там все очень подробно описано

0

24

ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНЕ МИСТЕЦТВО І ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ
ДЕКОРАТИВНОГО МАЛЮВАННЯ
http://ifolder.ru/23328918
http://vospitatelivsexgorodov.3bb.ru/uploads/0000/15/89/23593-3.gif

Отредактировано beautiful (2011-05-04 15:12:00)

0

25

Решила разместить  материал в этой теме.
В нашем детском саду проходил проект с родителями "Вплив української народної ляльки на духовне здоров,я моєї дитини". Посмотрите, какие у нас талантливые и креативные родители!!!
Вот что у нас получилось:
Это 1 место - http://s42.radikal.ru/i095/1006/79/e31f37d40b0at.jpg
Это 2 место - http://s003.radikal.ru/i203/1006/d6/6c9bc33b063bt.jpg
И дальше - http://s39.radikal.ru/i085/1006/35/b95f59eb2446t.jpg http://i047.radikal.ru/1006/c9/555c61dc492dt.jpg http://i054.radikal.ru/1006/33/cd5f76c0e8fbt.jpg http://s001.radikal.ru/i194/1006/c1/c56283a06785t.jpg http://s60.radikal.ru/i168/1006/9a/df12568eacbdt.jpg http://s003.radikal.ru/i202/1006/8c/761e5d9cc43ft.jpg http://s39.radikal.ru/i086/1006/d9/474613fa1ba9t.jpg http://s55.radikal.ru/i147/1006/dd/ec0e4c8373b8t.jpg

Отредактировано Irine (2010-06-22 22:26:19)

+7

26

заняття радості і доброти

у цариціі підводного царства

http://files.mail.ru/BF30RE

Отредактировано beautiful (2011-01-04 14:22:25)

+1

27

Перспективний план роботи гуртка "Веселка"(паперові фантазії)
https://yadi.sk/i/J8aNNoDCiJAaC

Отредактировано NaTiK (2015-08-06 08:58:22)

+1

28

Новогодние и рождественские поделки

http://s44.radikal.ru/i104/1105/2b/bbf2a783db5ft.jpg http://s57.radikal.ru/i155/1105/1e/654ca339906dt.jpg

Отредактировано Людмилка (2013-09-15 02:44:34)

+1

29

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ
http://dump.ru/file/5460439

Ми живемо на Донеччині
http://dump.ru/file/5460436

Карта Маріуполя
http://dump.ru/file/5460438

Карта Украины
http://dump.ru/file/5460437

Отредактировано Фаготт (2011-11-12 10:59:11)

0

30

Для початківця
http://ifolder.ru/23330489

Елементи петриківського розпису
http://dump.ru/file/5460433

Петриківський розпис 50-х -90-х рр.
http://ifolder.ru/23330798

Отредактировано Фаготт (2011-11-12 10:54:36)

+2

Быстрый ответ

Напишите ваше сообщение и нажмите «Отправить»



Вы здесь » Детский сад “СЕМЬ ГНОМОВ” » В помощь воспитателям ДУЗ » СХД ТА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ*